صفحه کابینت سرخ چوب

قیمت صفحه کابینت سرخ چوب

قیمت صفحه کابینت سرخ چوب

نمایندگی های پخش و فروش انواع صفحه کابینت سرخ چوب در کشور که اقدام به فروش و پخش صفحه شرکت سرخ چوب می کنند که عرضه انواع صفحه سرخ چوب در مراکز رسمی پخش و فروش آن صورت می گیرد.

وجود مرکز فروش اصلی صفحه کابینت سرخ چوب در بازار، فروش این محصول را چندین برابر می کند، همچنین علاوه بر این که زمینه فروش راحت محصولات شرکت سرخ چوب را برای تولید کننده این محصول فراهم می کنند و همچنین امکانی برای مشتریان و خریداران نیز فراهم می شود در این مرکز فروش اصلی صفحه کابینت شرکت سرخ چوب را از نزدیک ببینند و قیمت و کیفیت را از نزدیک مشاهده نمایند و در نهایت محصول مورد پسند خود را خریداری کنند.

  • صفحه کابینت تک لب ۵ سانتی سرخ چوب: ۳۰۰۰۰۰۰
  • صفحه کابینت دو لب ۵ سانتی سرخ چوب: ۳۵۰۰۰۰۰
  • صفحه کابینت تک لب ۳ سانتی سرخ چوب: ۲۴۰۰۰۰۰
  • صفحه کابینت دو لب ۳ سانتی سرخ چوب: ۲۸۰۰۰۰۰

در صورتی که قصد تهیه انواع صفحه کابینت شرکت سرخ چوب را دارد حتما با شماره های دفتر فروش مجموعه سرخ چوب که در سایت اعلام شده است، تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش پس از ارائه اطلاعات لازم به شما، سفارشات خرید را ثبت خواهند کرد. سفارش شما پس از کوتاه ترین زمان تامین و در اسرع وقت به دست شما رسانده می شود.

شرکت صفحه کابینت سرخ چوب

شرکت سرخ چوب در سال ۱۳۸۵ با تولید صفحه کابینت آشپزخانه فعالیت خود را آغاز کرد. و در سال های بعد توانست با وسعت بخشیدن به فعالیت و مادر خود، فعالیت خود را در تولید صفحه کابینت توسعه دهد و سهم بزرگی از بازار ایران را بدست آورد.

شرکت سرخ چوب توانست برای نخستین بار در ایران صفحه کابینت ۷ و ۶ سانتی را تولید و به بازار ایران عرضه کند و اولین تولید کننده صفحه کابینت با ضخامت ۷ سانتی در ایران نام بگیرد. محصولات شرکت سرخ چوب از لحاظ کیفیت و نوع مواد اولیه از سایر محصولات پیشی گرفته و در صدر بهترین و برترین کیفیت ها قرار بگیرد. به طوری که مواد مصرفی اولیه صد در صد ضد آب و روکش های اچ پی ال در رنگ بندی های متنوع و ضد خش مورد استفاده قرار گیرد.

گواهینامه های سرخ چوب

تمامی صفحه کابینت های شرکت سرخ چوب در ردیوس ۴ و لبه های کاملا تخت و نیز و در انواع رنگ بندی، شبیه سنگ کورین یعنی با پیش زمینه روشن شبیه به کرم یا سفید و زیر دانه های تیره رنگ تولید می شوند. تمامی رنگ بندی صفحه کابینت شرکت سرخ چوب در طرح های چوب، طرح سنگ، سفید و طلایی و … تولید شده و همچنین دارای یه آبچکان در زیر صفحه کابینت هستند. کلیه صفحه کابینت سرخ چوب دارای گواهینامه ایزو ۱۸۰۰۱، ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۰۲ است.

تمامی محصولات شرکت سرخ چوب دارای ضمانت نامه بی قید و شرط است و داخل بسته بندی صفحه کابینت ها دارای یک برگه ضمانت نامه قرار دارد. عرض صفحه کابینت شرکت سرخ چوب در انواع رنگ بندی و از عرض ۳۰ الی ۱۲۰ سانتی تولید و عرضه می شود.

در صورت داشتن هر گونه پرسش در مورد صفحه کابینت سرخ چوب می توانید از طریق شماره های تماس که در سایت فروش صفحه در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شده، تماس حاصل فرمایید و مشاوره لازم را از تیم پشتیبانی فروش دریافت کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن