صفحه کابینت

نمایندگی فروش صفحه کابینت nova

صفحه کابینت nova

نمایندگی فروش صفحه کابینت nova در بازار تخصصی انواع صفحه تاپس ایران راه اندازی شد. این مجموعه آخرین تولیدات این شرکت را عرضه می کند.

چندین کارخانه بزرگ و کوچک ایرانی در زمینه تولید و عرضه انواع صفحه کابینت ام دی اف فعالیت دارند. هر کدام از این مراکز با ساخت محصولاتی در ابعاد و مدل های گوناگون و عرضه آن با قیمت های متنوع بخشی از نیاز بازار را تامین می کنند. نمایندگی های فروش تمامی این برند هادر شهر های مختلف کشور تولیدات کارخانه های ایرانی را به فروش می رسانند. صفحات تولیدی nova یکی از با کیفیت ترین نمونه های ساخته شده در داخل کشور می باشند. این محصولات به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و فروش با قیمت به صرفه یکی از نمونه های بسیار پرفروش در ایران هستند. صفحات nova از نمونه هایی هستند که از نظر ابعاد و اندازه و تنوع در طرح بسیار متنوع می باشند. نمایندگی پخش این محصولات نیز در بسیاری از شهر ها صفحه کابینت های nova را به فروش می رسانند.

تولید صفحه کابینت برند nova

تولیدی بزرگ nova صفحه کابینت های خود را با استفاده از مغزی ام دی اف خام و روکش های مخصوص اچ پی ال تولید می کند. سایز بندی محصولات این برند بزرگ ایرانی تکمیل می باشد. این محصولات با دو طول ۴ متر و ۱۰ سانت و ۳ متر و ۶۶ سانتی متری ساخته می شوند. عرض صفحه کابینت شرکت nova نیز معمولا ۶۰، ۶۵، ۷۵ و ۹۰ سانتی متر است. البته بیشتر تولیدات این کارخانه در این ابعاد با مدل دو لب تولید می شوند. ضخامت صفحات نیز ۵ سانتی متر (۴٫۸) می باشد. محصولات این برند در انواع طرح و رنگ متنوع و بسیار زیبا ساخته می شود. مدل های متفاوتی از طرح های سنگی، چوب، گلکسی، کتان، ساده و فانتزی در سمپل محصولات برند nova وجود دارد.

بازار صفحه کابینت ایران اصلی ترین مرکز پخش انواع صفحه کابینت های با کیفیت و مرغوب برند های مختلف ایرانی می باشد. برای تهیه انواع مختلف صفحات تاپس از مارک های برتر کشور می توانید با پل های ارتباطی این مرکز در تماس باشید. مشاوران فروش این شرکت همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده ارائه اطلاعات لازم درباره شرایط و نرخ فروش به مشتریان گرامی می باشند. سفارشات شما پس از ثبت در این نمایندگی با مناسب ترین قیمت و به صورت مستقیم از کارخانه تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد. سفارشات عمده و خرده و تولیدات با ابعاد سفارشی در برین چوب پذیرفته می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن