صفحه کابینت ام دی اف

ابعاد اصلی صفحه کابینت ام دی اف

ابعاد صفحه کابینت ام دی اف

ابعاد اصلی صفحه کابینت ام دی اف ۳ و ۵ سانت در عرض ۶۰ سانتی متر است. البته امکان تولید صفحه کابینت در سایز و ضخامت سفارشی نیز وجود دارد.

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلفی و متعددی هستند. جنس تشکیل دهنده این محصولات یکی از مهمترین نکته هایی است که مدل های این محصولات را تعیین می کنند. یکی از گونه های پرفروش صفحات نوع تولید شده از ام دی اف می باشند. این محصولات به دلیل قیمت فروش مناسب و داشتن ویژگی های مثبت پرفروش ترین مدل این صفحات در بازار معاملات کشور می باشند. ابعاد اصلی صفحه کابینت ام دی اف در کشور ایران در چند اندازه استاندارد و مشخص تعریف شده است. معمولا این صفحه کابینت ها توسط تمامی کارخانه ها در همین اندازه ها ساخته می شود. البته کارخانه های مختلف صفحاتی در سایزهایی به غیر از ابعاد اصلی این محصولات نیز تولید می کنند. اما میزان ساخت این نوع محصولات با اندازه های سفارشی پایین تر از اندازه های استاندارد می باشد.

ابعاد اصلی صفحه کابینت ام دی اف در ایران عرض ۶۰ سانتی متر و طول ۴ و ۱۰ سانتی متر می باشد. خود این اندازه ها در ایران در دو ضخامت ۳ و ۵ سانتی متری تولید می شوند. ضخامت های ۳ و ۵ سانتی متر نیز ضخامت های استاندارد مورد استفاده می باشند. این ابعاد نیز ممکن است به سایز های سفارشی ۶ یا ۷ سانتی متری و یا اندازه های دیگر تغییر کند. ضخامت هایی با ابعاد ۶۵، ۷۵ و ۹۰ سانتی متری نیز به غیر از اندازه های اصلی این محصولات در بازار موجود می باشند. اما همانطور که گفته شد صفحه کابینت ها ام دی اف با این سایز ها بسیار کمتر از سایز های استاندارد استفاده می شود. کارخانه های تولید کننده این محصولات نیز معمولا محدودیت هایی در تیراژ تولید های سفارشی دارند.

تولید ابعاد سفارشی صفحه کابینت

خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف در ابعاد اصلی یا سایزهای سفارشی از طریق تماس تلفنی با دفتر برین چوب امکان پذیر می باشد. این شرکت در زمینه عرضه انواع مختلفی از صفحات کابینت ساخته شده از مغز خام ام دی اف و روکش های اچ پی ال فعالیت دارد. برین چوب مرکز پخش اصلی و رسمی محصولات کارخانه بزرگ برین چوب در کشور می باشد. انواع مختلف صفحه چوبی در ابعاد اصلی و سایزهای سفارشی توسط این کارخانه ساخته می شود. خرید این محصولات با قیمت مناسب از طریق تماس با شماره تماس های دفتر مرکزی امکان پذیر می باشد. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در رابطه با قیمت ها و نحوه ثبت سفارش در این مرکز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن