صفحه کابینت

قیمت خرید صفحه کابینت مغز خارجی

صفحه کابینت مغز خارجی

قیمت خرید صفحه کابینت مغز خارجی با نمونه های ایرانی چه تفاوتی دارد؟ آیا نرخ ۴۵۰٫۰۰۰ تومان قیمت صفحه کابینت ایرانی است؟

صفحه کابینت خارجی چیست؟

صفحات مغز خارجی معمولا به بخشی از صفحه کابینت های تولید شده با ام دی اف و روکش اچ پی ال گفته می شود. نوعی از صفحات ام دی اف که با استفاده از ورق خام خارجی ساخته می شود را در بازار اصطلاحا مغز خارجی می نامند. ممکن است روکش به کار رفته در این محصولات ایرانی یا وارداتی باشد. ورق خام به کار رفته در تولید آن ها نیز ممکن است محصولات کشور هایی مانند ترکیه، تایلند مالزی و غیره باشد. در حقیقت بیشترین برند های به کار رفته در کارخانه های ایرانی برند هایی از این کشور ها هستند. قیمت خرید و فروش این صفحات یکی از مهمترین نکاتی است که وجود دارد. معمولا این نوع از صفحه کابینت ها با نرخ بالاتری از نمونه های تولید شده با ام دی اف ایرانی به فروش می رسند.

تفاوت صفحه خارجی و ایرانی

معمولا روکش های به کار رفته در تولید صفحات با ام دی اف خام ایرانی و وارداتی با یکدیگر مشابه است. روش و مراحل تولید این دو نوع نیز کاملا با یکدیگر مشابه می باشد. اصلی ترین تفاوت این دو نوع از نظر تولید فقط مغز خام به کار رفته در ساخت آن ها است. از نظر قیمت خرید نیز این محصولات دارای تفاوت هایی هستند که از اصلی ترین فرق های این محصولات است. قیمت خرید صفحه کابینت هایی به با استفاده از ام دی اف وارداتی ساخته شده است نسبت به انواع دیگر معمولا بالا تر است. البته به طور کلی نرخ فروش این محصولات نسبت به نمونه هایی که به صورت کامل وارداتی هستند مناسب تر است. اما صفحات کاملا ایرانی تولید کارخانه های داخلی قیمت خرید و فروشی به مراتب مناسب تر دارند.

تهیه از نمایندگی های فروش برند های مختلف باعث می شود تا شما محصولات را با مناسب ترین نرخ خریداری نمایید. اگر قصد خرید انواع صفحه کابینت مغز خارجی را دارید توصیه می کنیم سفارشات خود را در این مرکز ثبت نمایید. این مرکز یکی نمایندگی پخش رسمی و اصلی فروش صفحات برند های متنوع می باشد. انوع صفحه کابینت های مغز خارجی و ایرانی با بالاترین درجه کیفی و قیمت بسیار مناسب در این مرکز به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش و قیمت محصولات می توانید با شماره تلفن های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن