صفحه کابینت 5 سانتی

صفحه کابینت سوبل یا ۵ سانتی

صفحه کابینت 5 سانت

صفحه کابینت سوبل یا ۵ سانتی از مقاومت ترین نمونه های تولید شده است. این نوع از صفحه کابینت با قیمت اندکی بیشتر به اما مقرون به صرفه تر هستند.

تولید کنندگان و کارخانه های صفحه کابینت چه نمونه های خارجی و چه ایرانی، سایزبندی متنوعی دارند. در اینجا منظور از سایز یا ابعاد صفحه کابینت هم طول و عرض و به صورت کلی ضخامت های رایج آن است. یعنی باید عرض کنیم که این محصولات همچون ورق های ام دی اف مورد استفاده در صنعت چوب و کابینت سازی آشپزخانه، ضخامت های متنوعی دارند. در اینجا اگر بخواهیم راجع به همه مدل ها و ابعاد آن صحبت کنیم، فرصت اجازه نخواهد داد. لذا با تمرکز به موضوع بحث یعنی همان سایز ۵ سانتی بحث را ادامه می دهیم. منظور از نوع ۵ سانتی یا سوبل آن است که در تصویر نیز به صورت واضح مشخص است.

صفحه کابینت مقاوم

از اسم واژه سوبل نیز مشخص است. یعنی از روی هم قرار گرفتن سه ورق ام دی اف با ضخامت ۱۶ میلی متر می توان یک صفحه کابینت با ضخامت ۴۸ سانتی به دست آورد. این ضخامت از یک صفحه کابینت به راحتی می تواند خیال خریداران را از کیفیت بالا و نیز مقاوت خوب محصول آسوده کند. یعنی اگر شما نیز بر روی کیفیت کار تأکید دارید و از عدم مقاومت صفحه کابینت گله مند هستید، این بهترین خرید است. در حالت رایج بازار و تولیدی های مختلف، معمولات صفحه کابینت از قرار گرفتن ۲ ورق ام دی اف با یک فضای خالی یک ورقی در میان آن دو تولید می شود. اما در اینجا برای تولید صفحات از به هم پیوستن ۳ ورق ۱۶ سانت یک صفحه کامل ۵ سانتی تولید می شود.

بازار بزرگ ایران در راستای تکمیل خدمات و نیز ثبت سفارشات عمده همکاران خود، بخش فروش را راه اندازی کرده است. در این بخش شما می توانید از طریق اطلاع از جدیدترین لیست قیمت ها و نیز بالاترین کیفیت محصولات، در ارتباط باشید. در واقع می توان گفت که بازار صفحه کابینت بهترین مرکز برای همکارانی است که به تازگی در این صنعت وارد همکاری شده اند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن