صفحه کابینت

شرکت صفحه کابینت اورامان کرج

صفحه کابینت کرج

شرکت صفحه کابینت اورامان کرج از موفق ترین کارخانه های تولیدی کشور است. در این کارخانه انواع صفحه کابینت مات و براق ۳ و ۵ سانتی وجود دارد.

تولید کننده صفحه کابینت

شرکت اورامان یکی از سازندگان بزرگ انواع صفحه کابینت در شهر کرج می باشد. این تولیدی بزرگ در چند سال اخیر با ساخت محصولات با کیفیت و متنوع توانسته است نام خود را در میان برند های نمونه و برتر کشور به ثبت برساند. اورامان کرج ساخت صفحه کابینت های خود را با ساتفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه آلات انجام می دهد. خطوط تولید این شرکت شامل به روز ترین دستگاه آلات برش و مونتاژ طبق علم روز دنیا می باشد. اورامان صفحات خود را با بیش از ۵۰ طرح و رنگ مختلف انجام می دهند. انواع طرح های ساده، چوب، فانتزی و ساده در در سمپل این برند وجود دارد. محصولات این برند از این نظر نیز از متنوع ترین کاتالوگ ها و سمپل های رنگی برخوردار می باشد. سایز بندی ساخت این محصولات نیز دارای تنوع بالایی در ضخامت، طول و عرضه می باشد.

انبار شرکت اورامان کرج محصولات و صفحه کابینت های خود را در چندین مرکز پخش بزرگ و فروشگاه های مختلف انجام می دهد. محصولات این شرکت به دلیل برخورداری از تنوع رنگی، درجه کیفی بالا و قیمت مناسبی که در مقایسه با درجه کیفی دارند توانسته اند مشتریان و خریدارانی از سراسر کشور داشته باشند. پخش این محصولات در کشور از طریق دفتر فروش اصلی در شهر کرج نیز برای سایر شهرستان ها صورت می گیرد. در حال حاضر محصولات برند اورامان کرج از معروف ترین و پر فروش ترین نمونه های موجود در بازار معاملات کشور محسوب می شود. رنگ ها و مدل های مختلفی از محصولات این شرکت در مراکز پخش سراسر کشور وجود دارد.

صفحه کابینت ام دی اف برند ایرانی

برای خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف با روکش های مخصوص اچ پی ال از برترین بند های تولید ایران می توانید با شماره تماس های اعلام شده در سایت در تماس باشید. این شرکت از بزرگترین فروشندگان انواع صفحات ایرانی با قیمت مناسب می باشد. تهیه مستقیم این محصولات از کارخانه های سازنده باعث شده است تا قیمت فروش آن ها در مقایسه با سایر مراکز بسیار مناسب تر باشد. با ثبت سفارش شما در این مرکز تامین بار در سریع ترین زمان و با مناسب ترین قیمت صورت خواهد گرفت. ارسال بار به نقا مختلف کشور نیز در اسرع وقت صورت می گیرد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن