صفحه کابینت

صفحه کابینت ضد آب پی وی سی

صفحه کابینت ضد آب

نکات برگزیده مطلب

  • صفحه کابینت pvc
  • مواد اولیه ضد آب
  • تولیدات ایرانی
  • واردات نمونه های خارجی

صفحه کابینت ضد آب پی وی سی درجه یک آماده بارگیری است. این مدل از نمونه محصولات ایرانی با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار پایین عرضه می شود.

مواد اولیه تولید

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلف و متفاوتی می باشند. متریال تشکیل دهنده، طرح ها و مدل های مختلف گروه بندی این محصولات را تشکیل می دهند. انواع صفحه کابینت های سنگی مصنوعی و طبیعی، ام دی افی، ترمو وود و صفحات ضد آب پی وی سی در بازار وجود دارند. نوع مورد بحث ما در این بخش صفحات PVC می باشند. همانطور که از نام این محصولات پیداست، مقاومت این نوع از صفحات در برابر رطوبت بسیار بالاتر می باشد. به طور کلی مدل های تولید شده از ام دی اف نیز به خار استفاده از روکش های عایق اچ پی ال خاصیت مقاومت در برابر رطوبت را دارند. اما مغزی این نوع از صفحات از جنس پی وی سی بوده و کاملا ضد آب می باشد.

صفحه های سنگی مانند کوارتز و کورین و غیره نیز مقاومت بالایی در برابر آب دارند. اما بزرگترین نکته مثبت نوع پی وی سی این صفحات نسبت به مدل های سنگی نیز قیمت بسیار مناسب تر می باشد. مراحل ساخت و تولید صفحات کابینت پی وی سی ضد آب تقریبا مشابه روش ساخت و تولید نوع ام دی افی می باشد. تنها تفاوت در متریال و ضد آب بودن مغزی تشکیل دهنده محصول است. این ویژگی باعث می شود تا این نوع از صفحه کابینت ها را در بخش ها و مکان های مختلفی استفاده کرد. فضاهایی که میزان رطوبت در آن ها بالا است و مکان هایی مانند آشپزخانه های صنعتی جزو بخش هایی هستند که می توان در آن ها از این نوع صفحات استفاده کرد.

مرکز فروش مستقیم

البته استفاده از صفحه کابینت پی وی سی ضد آب محدودیتی ندارد و می توان در آشپزخانه های معمولی نیز آن را به کار برد. در این صورت شما می توانید اطمینان داشته باشید که کابینت های تولید شده شما از نظر مقاومت میزکار در برابر رطوبت در بالاترین درجه قرار دارند. خرید این محصولات از نمایندگی های پخش کارخانه های فعال در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. نوع ام دی اف این محصولات بیشترین استفاده را در کشور دارد و به همین دلیل صفحه کابینت های پی وی سی و ضد آب در کشور تنها توسط چند کارخانه بزرگ ساخته می شوند. برای خرید این محصولات و یا ثبت سفارش تولید با ابعاد و اندازه های مخصوص در تیراژ بالا می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این شرکت همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن