صفحه کابینت براقصفحه کابینت مات

صفحه کابینت قهوه ای براق و مات

صفحه کابینت قهوه ای

صفحه کابینت قهوه ای براق و مات آماده بارگیری است. نمونه تصاویر انواع صفحه کابینت مدل جدید و قدیمی را بخش گالری محصولات مشاهده کنید.

طرح های مختلف و متفاوتی در بین سمپل های ایرانی و خارجی صفحه کابینت به چشم می خورد. شما می توانید بنا به سلیقه، سبک طراحی شده و رنگ سایر بخش های آشپزخانه از میان رنگ های موجود انتخاب کرده و به کار بگیرید. یکی از نمونه هایی که به دلیل زیبایی و شیک بودن رنگ بسیار به کار برده می شود، صفحه کابینت های قهوه ای براق و مات می باشد. انواع مدل ای صفحه در نوع مات و براق توسط کارخانه های مختلف تولید می شوند. مدل های رگه داری که به شکل طرح های درخت هستند نیز در تن رنگی قهوه ای می باشند. مدل های شنی و ساده بسیار زیادی نیز علاوه بر مدل های چوبی بر این تن رنگی تولید و به بازار عرضه شده اند.

انواع مدل صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت گردو قهوه ای مات و براق را می توان با رنگ های بسیار مختلفی به کار برد. کابینت هایی با ام دی اف های سفید، کرم، نسکافه ای، طرح های جویز و چوبی، مدل های کتان قهوه و کتان کرم، ام دی اف های طلایی و بسیاری از مدل ها که می توان با تن های مختلف رنگ قهوه ای ست کرده و استفاده کرد. انتخاب بین مدل های مات و براق نیز به سلیقه و تطابق با سایر بخش ها بستگی دارد. این مدل از کابینت چه در نوع مات و چه مدل براق حس گرمی را به فضا القاء می کنند. به همین دلیل ترکیب صحیح این رنگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای مثال در محیط هایی با رنگ های سرد و روشنی مانند سفید ترکیب و استفاده از صفحه قهوه ای مات یا براق انتخاب بسیار خوبی است.

خرید مستقیم از کارخانه

برای مشاهده انواع صفحه کابینت با تن رنگی و طرح های مختلف و متفاوت می توانید به بخش گالری رنگ بندی مراجعه فرمایید. در این بخش کاتالوگ رنگ بندی انواع صفحه کابینت های تولید شده توسط برند برین چوب وجود دارد. پس از انتخاب طرح مورد نظر جهت ثبت سفارش خرید می توانید با شماره تماس های دفتر فروش مرکزی این کارخانه تماس بگیرید. پل های ارتباطی با این مجموعه در همین سایت اعلام شده است. با تماس با دفتر فروش مرکزی می توانید اطلاعات کافی درباره قیمت ها و اطلاعات مورد نیاز را از طریق مشاوران فروش شرکت کسب کنید. پیگیری زمان بندی ارسال خرید و یا تولیدات با ابعاد سفارشی نیز از همین طریق قابل پیگیری می باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن