صفحه کابینت

ابعاد صفحه تاپس کابینت آشپزخانه

ابعاد صفحه تاپس

ابعاد صفحه تاپس کابینت آشپزخانه به صورت استاندارد چند است؟ برای ثبت سفارش سایز و اندازه سفارشی چگونه می توان اقدام کرد؟

صفحه تاپس های مخصوص کابینت آشپزخانه توسط چندین تولیدی مختلف ایرانی و خارجی ساخته شده و به بازار عرضه می شوند. این محصولات دارای انواع مدل های مختلفی هستند که هر کدام در ابعاد و سایزهای متفاونی به تولید می رسند. انواع صفحه تاپس تولید شده با مغزی ام دی اف خام که با روکش های اچ پی ال روکش زنی می شوند بیشترین میزان استفاده را در کشور دارند.

این محصولات دارای ابعاد و اندازه های استاندارد و مشخصی برای به کارگیری در آشپزخانه ها و تولیدات ایرانی دارند. این محصولات در عرض ۶۰، ۶۵، ۷۵ و حتی توسط برخی از تولیدی ها در عرض ۹۰ سانتی متر به تولید می رسد. طول این محصولات نیز در اکثر برند های تولید شده در کشور ۴ متر و ۱۰ سانتی متر می باشد. البته برخی از مراکز این محصولات را با طول ۳ متر ۶۰ سانتیمتر نیز به بازار عرضه می کنند.

مدل های مختلف صفحات تاپس

این نوع صفحه کابینت های آشپزخانه دارای مدل های مختلفی نیز می باشند. این محصولات از نظر داشتن یک یا دو لبه پست فرمینگ و یا حالت دهی شده در دو گروه مختلف دسته بندی می شوند. صفحه تاپس هایی که در دو بخش طولی آن ها انحنا و خم شدگی وجود دارد با نام دو لب شناخته می شوند. این محصولات در ابعاد سفارشی و استاندارد تولید می شوند و برای استفاده در فضاهایی مانسب اند که میزکار از دو سو آزاد باشد. نوع دیگر این محصولات نیز صفحات آشپزخانه یک لب هستند که برای بخش هایی کاربرد دارند که میز تاپس از سمتی به دیوار منتهی می باشد. در این صورت یک بخش از صفحه کابینت ها باید صاف و بدون لبه باشد. هر کدام از این محصولات بنا به ابعاد و طرح های مختلفی که دارند با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.

کارخانه صفحه کابینت پایا از بزرگترین عرضه کنندگان انواع صفحه تاپس آشپزخانه با چندین سایز و اندازه متفاوت می باشد. این مرکز ابعاد مختلفی از صفحه کابینت های یک لب و دولب را در طرح ها و مدل های متنوعی به تولید رسانده و به بازار عرضه می کند. کیفیت صفحات تاپس این برند به دلیل استفاده از متریال بسیار مرغوب بالا بوده و قیمت فروش آن ها نیز در مقایسه با درجه کیفی آن ها مناسب می باشد. خرید صفحات تاپس کابینت آشپزخانه از طریق تماس با شماره های دفتر فروش این محصولات امکان پذیر می باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن