صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه کابینت پلی وود

صفحه کابینت پلی وود

لیست قیمت صفحه کابینت پلی وود اعلام شد. بهترین نمونه های انواع صفحه کابینت ضد آب برای سال ۱۳۹۹ قیمت گذاری شد.

صفحه کابینت های جنس پلی وود یکی از جدید ترین نوع محصولات تولید شده در این زمینه هستند که کارخانه های ایرانی مختلفی نیز فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده اند. این محصولات با استفاده از ترکیبات خاصی به تولید می رسند. اصلی ترین ترکیبات این صفحه کابینت ها نوعی پلیمر و چوب است. POOLY WOOD ها را می توان با تغییر دادن نسبت ترکیبات آن ها در بخش های مختلفی به کار برد. در حقیق کامپوریت هایی که برای میزهای تاپس آشپزخانه به کار می رود ترکیب خاصی از این مواد است که مقاومت بالایی در برابر ترکیبات شیمیایی مانند شوینده ها، مواد غذایی، رطوبت و حرارت دارند. همچنین این محصولات تا حدودی در برابر خط و خش نیز مقاوم هستند. به همین دلیل است که می توان از آن ها به عنوان میز تاپس کابینت آشپزخانه استفاده کرد.

مشخصات صفحات پلی وود

صفحه کابینت های پلی وود دارای لیست قیمت فروش مناسبی نسبت به مدل های دیگری مانند صفحه کابینت های کورین می باشند. با این وجود همچنان نرخ فروش و آمار معاملات صفحات تاپس ام دی اف در ایران بیشتر از سایر مدل ها می باشد. اما کارخانه های ایرانی در چند سال اخیر با ساخت این نوع از محصولات و عرضه آن ها با مناسب ترین قیمت بخشی از نیاز بازار معاملات این محصولات را تامین کرده اند. اندازه های استاندارد و مدل های تولید شده از این نوع صفحات تاپس با سایر مدل ها متفات است. برخی از کارخانه ها امکان ساخت این محصولات را در سایز های بسیار متفاوت و طبق نیاز و سلیقه مشتریان را دارند. تنوع رنگی بندی و سایز تولیدات در صفحه کابینت های پلی وود محدودیت خاصی ندارد.

  • صفحه کابینت ضد آب ۳ سانتی مات: ۴۰۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ضد آب ۳ سانتی براق: ۴۱۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ضد آب ۵ سانتی مات: ۴۵۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ضد آب ۵ سانتی براق: ۴۶۰٫۰۰۰ تومان

خرید صفحات تاپس

خرید انواع صفحه کابینت چوبی از انواع مختلف و متفاوت با مناسب ترین لیست قیمت از طریق نمایندگی پخش بازار ایران امکان پذیر می باشد. این مرکز انواع مختلفی از صفحه کابینت های تولید شده در ایران را در انواع مدل ها به فروش می رساند. برای اطلاع  از لیست قیمت فروش این محصولات می توانید با شماره های تماس اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ اماده ارائه اطلاعات لازم و اعلام لیست قیمت به روز محصولات به مشتریان گرامی می باشند. همچنین شما می توانید با ارسال اطلاعات تماس و مشخصات سفارش خود در  بخش چت آنلاین سوالات خود را به صورت ۲۴ ساعته مطرح کرده و در نوبت پاسخگویی قرار بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن