صفحه کابینت

استاندارد اصلی سایز صفحه کابینت

سایز صفحه کابینت

استاندارد اصلی سایز صفحه کابینت ۵ سانتی و ۳ سانت است. اما در حال حاضر در بازار بزرگ ایران امکان تولید در ضخامت های سفارشی هم وجود دارد.

استاندارد اصلی سایز صفحه کابینت در مدل های مختلف ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند. صفحاتی که به صورت معمول ساخته می شوند در نوع کورین، کوارتز و صفحات ام دی اف هر کدام اندازه های خاصی دارند. نوع ام دی اف این محصولات که بیشترین میزان استفاده را در کشور دارند خود در چند اندازه خاص و اصلی ساخته می شوند. ضخامت استاندارد صفحه کابینت ساخته شده با ام دی اف معمولا ضخامت ۳ و ۵ سانتی متری دارند. البته برخی از تولیدی های ایرانی انواع صفحه کابیت را با ضخامت ۶ و ۷ سانتی متر نیز تولید می کنند. اما بیشترین میزان استفاده و خرید و فروش در بازار مربوط به همین صفحات است که در اندازه های ۳ و ۵ سانتیمتری ساخته شده و به فروش می رسند.

اندازه های عرف صفحه کابینت

طول استاندارد صفحه کابینت ایرانی نیز معمولا ۴ متر و ۱۰ سانتی متر است. سایر سایز هایی که توسط کارخانه ها ساخته می شوند کوچک تر از این اندازه است. عرض اصلی که در ایران به کار می رود نیز ۶۰ سانت است. این اندازه نیز ممکن است بنا به سفارش مشتریان متغیر باشد و در صورت لزوم در ابعاد اصلی تولید شوند. برای مثال در حال حاضر صفحه کابینت هایی با عرض ۷۵، ۹۵ و غیره نیز توسط کارخانه های مختلف کشور تولید شده و فروخته می شوند. هر کدام از این محصولات با طول و عرض و ضخامت های که گفته در در دو نوع یک لب گرد و دو لب گرد به تولید می رسند. بیشتر کارخانه های ایرانی امکان ساخت این محصولات را با سایز های استاندارد در مدل های مات و براق و غیره دارند.

اندازه های عرف صفحه کابینت

بازار ایران از مراکز تولیدی بزرگ انواع صفحه کابینت در کشور می باشد. محصولات این برند از با کیفیت ترین نمونه های تولید شده در داخل کشور است. صفحات در سایز های استاندارد اصلی و همچنین ابعاد سفارشی تولید می شوند. صفحه کابینت هایی به صورت یک لب گرد، دو لب گرد، مات، براق، ساده و رنگی در سایز استاندارد و اصلی را می توانید از دفتر فروش رسمی محصولات کارخانه تهیه فرمایید. شماره های تماس با بهش فروش این مرکز در همین سایت اعلام شده است. مشاوران فروش این بخش اطلاعات کافی را درباره قیمت ها و شرایط فروش در اختیار شما قرارا خواهند داد. جهت خرید محصولاتی با ابعاد اصلی و یا اندازه های سفارشی نیز می توانید سوالات خود را از همین طریق مطرح نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن