صفحه کابینت

تولید صفحه کابینت کورین استاندارد

تولید صفحه کابینت کورین

تولید صفحه کابینت کورین استاندارد

کورین ماده‌ای سخت و جامد می‌باشد که منفذ ندارد. چون کورین به رنگ سفید است، بیشتر افراد فکر می‌کردند که کورین فقط برای دکور آشپزخانه و سرویس بهداشتی کاربرد دارد. اما امروزه با پیشرفت علم، کورین دارای ۹۳ رنگ مختلف است و تمام سلیقه ها را پوشش می‌دهد.

کورین در چه مکانی تولید می‌شود؟

شاید بپرسید منبع اصلی کورین در کجا است؟ بیشترین حجم تولیدی کورین در نزدیکی نیویورک در شهری به نام بوفالو است و سپس به سراسر جهان صادر می‌شود. البته در کشورهای دیگر مانند ترکیه، کره جنوبی و چین نیز کارخانه‌های تولید کورین وجود دارد و ورق‌های کورین زیادی را روانه بازار می‌کنند. کورین های موجود در بازار ایران، از کره جنوبی وارد می‌شوند. البته کارخانه‌های ایرانی نیز کورین های استاندارد با کیفیتی تولید می‌کنند؛ که از جمله آن‌ها می‌توان به برندهای اورانوس، آتیستون و سوپراستون اشاره کرد.

حالت دهی صفحات کابینت کورین استاندارد چگونه انجام می‌شود؟

یکی از ویژگی‌های مهم کورین این است که در برابر حرارت به راحتی شکل می‌گیرد. اگر شرکت‌ها قصد داشته باشند محصولات دو بعدی و سه بعدی بسازند، کورین را با دمای بالا در کوره حرارت می‌دهند و بعد از آن در قالب چوبی یا فلزی می‌ریزند. بعد از آن برای اینکه مواد در حالت مناسب ثابت نگه‌داشته شوند، هوای بسته را تخلیه کرده و در خلا نگهداری می‌کنند.

ابعاد صفحات کورین استاندارد

  • اندازه استاندارد صفحه کورین استاندارد:
  • عرض: ۶۰ تا ۶۵ سانتی متر
  • پیشانی: ۵ الی ۶ سانتی متر
  • قرنیز: ۳ سانتی متر

هر چه اندازه عرض صفحه بالاتر باشد، به متراژ طول صفحه ضریب وارد خواهد شد. مثلاً اگر یک متر کورین با عرض ۹۰ سانت داشته باشید، به صفحه استاندارد به طول یک متر، ضریب ۱٫۵ وارد می‌شود و متراژ ۱٫۵ برابر حساب می‌شود.

صفحات کابینت کورین استاندارد مناسب چه نوع کابینت‌هایی هستند؟

سنگ‌ کورین با توجه به مقاومت بالا، یکپارچگی، خاصیت ضد آب، عمر طولانی دوام و زیبایی که دارد؛ برای ساخت کابینت‌های گران و لاکچری استفاده می‌شود. این صفحات را می‌توان با کابینت‌های طرح چوب هماهنگ کرد و یک دکور زیبا به وجود آورد.

کلام آخر

در این مطلب به بررسی صفحه کابینت کورین استاندارد پرداختیم. تولید صفحه کابینت کورین استاندارد در کشورهای مختلفی از جمله ایران انجام می‌شود. این صفحات با توجه به جنس و قیمت و مقاومت بالا برای ساخت دکوراسیون های مدرن و زیبا بسیار مناسب هستند. امیدوارم توانسته باشیم شما را با این صفحات جذاب و بی‌نظیر آشنا کرده باشیم تا انتخاب درستی برای  آشپزخانه خود داشته باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن