صفحه کابینت

بهترین صفحه برای روی کابینت

بهترین صفحه روی کابینت

صفحه های روی کابینت یا کانتر، لایه بیرونی کابینت است که در واقع نگه دارنده کابینت ها در کنار یکدیگر است. برای تمییز انواع صفحه روی کابینت  جنس، کیفیت و قیمت  از ملاک هایی است که می توان مورد نظر قرار داد و با تغییر برند تولید کننده، متفاوت می شود. صفحه روی کابینت از مهم ترین بخش های هر آشپزخانه و منزلی است، بنابراین اهمیت انتخاب بهترین صفحه روی کابینت به اندازه از درست بودن اندازه، جنس و رنگ صفحه روی کابینت اهمیت دارد.

نحوه انتخاب صفحه مناسب

برای انتخاب بهترین صفحه روی کابینت باید با یک فرد کاردان در این مورد مشورت کنید تا هزینه مصرف شده به هدر نرود. وقتی در مقابل این سوال که بهترین صفحه روی کابینت چیست پاسخی داشته باشیم، یعنی به اندازه کافی اطلاعات در مورد آن داریم، مطالبی را جهت آگاهی شما گرد آوری کرده ایم و سعی بر این است تا این اطلاعات در اختیار شما قرار داده شود. انتخاب بهترین مدل صفحه کابینت از میان انواع مدل که هر کدام در نوع خوب بهترین محسوب می شود، کار دشواری است.

صفحه کابینت از چون سال ها مورد استفاده قرار می گیرد، پس انتخاب بهترین مدل صفحه کابینت، خصوصاً برای کابینت های زمینی بسیار مهم است و نیازمند شناخت جنس، نوع، کیفیت انواع مدل صفحه کابینت است. مشهورترین و بهترین مدل صفحه روی کابینت را با مختصر توضیح در مورد مزایای آن معرفی می کنیم.

مدل صفحه روی کابینت کورین، کوارتز، اپوکسی، اکریلیک که صفحه نسبتاً جدیدی است که برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و از مواد جامد تشکیل شده است، از بهترین ویژگی های این صفحات که سبب محبوبیت آن شده می توان به دامنه وسیع رنگ آن اشاره کرد که برای هر سطحی رنگی دارد.

طرح دیگر از صفحه روی کابینت سبک کلاسیک که جزو بهترین ها است، استفاده از انواع سنگ طبیعی مثل مرمر، گرانیت است که مهم ترین دلیل انتخاب سنگ طبیعی به سبک کلاسیک مقاومت بالای آن و عمر طولانی این نوع صفحات است.

انتخاب بهترین صفحه روی کابینت همواره به عهده مشتریان و خریداران است و تنها کمکی که تولید کننده و یا فروشنده در قبال مشتری می تواند داشته باشد، راهنمایی صحیح بر اساس بودجه، سلیفه، نوع آشپزخانه و مساحت آشپزخانه است.

طرح اپوکسی جدید صفحه

رزین اپوکسی از خانواده رزین های دو جزئی است که شامل پایه رزینی و هاردنر است. این دو جزء باید به نسبت مشخصی که بنا به فرمولاسیون و کاربرد آن متفاوت است و با یکدیگر مخلوط شده و سپس روی یک سطح یا قالب مورد نظر ریخته شود. رزین اپوکسی بعد از گذشت یک روز کاملاً خشک شده ولی ۳ تا ۷ روز طول می کشد تا رزین اپوکسی به نهایت سختی خود برسد و پیوندهای بین رزین و هاردنر استحکام یابد.

در صورتی که همه چیز طبق اصول و روش صحیح انجام شود نتیجه کار رزینی خواهد بود که ویژگی های زیر را داراست. چسبندگی عالی به سطح، مقاومت شیمیایی خوب در برابر اسیدها، مقاومت مکانیکی بالا، تحمل ۵ تن فشار لاستیک در هر سانتی متر مربع، رسانا نیست و تا حدودی عایق جریان الکتریکی است، نوعی از رزین اپوکسی می تواند هادی جریان الکتریسیته باشد، جرم نمی گیرد، چربی و انواع آلودگی به راحتی از روی آن پاک می شود.

تمام موارد و ویژگی های ذکر شده اگر همراه طرح اپوکسی صفحه کابینت جدید باشد، یک محصول فوق العاده خواهد بود، امروزه طرح اپوکسی صفحه کابینت جدیدخ در حال تولید است که مشتریان خاص خود را دارد و البته به دلیل قیمت بالای آن، معدود افرادی سمت این محصول می روند و یا خود با گذراندن دوره های آموزشی اقدام به تولید و ساخت طرح اپوکسی صفحه جدید می کنند.

مقاومت صفحه جدید طرح اپوکسی اپوکسی در زمانی که خشک می شود به قدری بالاست که تا دمای ۶۰ درجه و نهایتاً ۸۰ درجه به صورت لحظه ای می تواند تحمل کند و ذوب نشود. صفحه کابینت جدید طرح اپوکسی آتش زا نیست ولی ضد حریق هم نیست. تنوع رنگی نامحدود دارد و می تواند با محیط به راحتی هماهنگی پیدا کند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن