صفحه کابینت

شرکت های تولید کننده صفحه کابینت

شرکت تولید کننده صفحه کابینت

در کشور ایران، چندین هزار تولید کننده فرآورده های چوبی مشغول به تولید است که تولید صفحه کابینت یکی از این فعالیت های تولید کننده ها است. در این مقاله سعی بر این است تا چند تعداد از این شرکت های تولید کننده صفحه کابینت را به اختصار، شما را با محصولات و ویژگی صفحه کابینت های تولید شده توسط این شرکت های تولید کننده آشنا کنیم.

شرکت درخت سبز

شرکت تولیدی درخت سبز، تولید کننده انواع صفحه کابینت آشپزخانه است که صفحه کابینت شرکت درخت سبز از ام دی اف درجه یک واناچای تایلندی و یا ام دی اف درجه یک مالزی تولید شده است. ضخامت صفحه تولیدی شرکت درخت سبز ۳۲، ۴۸ و ۶۴ میلی تولید می شود که سطوح پانل های تولید شده با روکش اچ پی ال فرمیکا توسط ماشین آلات پیشرفته پست فرمینگ و با انحنا دادن در قسمت لبه صفحات گرد شده، تولید می شود. صفحه کابینت دو لب برای استفاده در مکان های که از دو طرف آزاد هستند مورد استفاده قرار می گیرد. این صفحه کابینت های در طول های ۴۱۰ و ۳۶۰ سانتی متر و با عرض ۶۰ الی ۹۰ سانتی متر تولید می شود.

صفحه کابینت تولید شرکت درخت سبز جایگزین مناسبی برای سنگ های طبیعی هستند که صفحه یک لب گرد به عنوان تاپس و صفحه دو لب گرد به عنوان اپن آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه کابینت های با عرض بالا و عریض به عنوان سیستم مدرن آشپزخانه و جزیره و حتی میر کنفرانس جهت تولید استفاده می شود.

شرکت پاک چوب

گروه صنعتی پاک چوب تولیده کننده انواع صفحه کابینتبا بیش از ۱۰۰ رنگ متنوع است که با روکش کره ای با تنوع رنگ بالا تولید می شود. شرکت پاک چوب با ام دی اف خام (واناچای تایلندی و پنل پلاس) برای تولیدات خود استفاده می کند. سایز ورق های مورد استفاده سرما پاک چوب ۳۶۶ × ۱۸۸ سانتی متر و با ضخامت ۱۶ میلی متر است.

گروه صنعتی پاک چوب یکی از بزرگترین تولید کننده صفحه کابینت و سایر فرآورده های چوبی این مجموعه محصولات خود را منطبق با استانداردهای جهانی تولید می کنند. کارخانه پاک چوب در حال حاضر با اشتغال زایی برای ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم به عنوان یک شرکت خصوصی در زمینه تولید محصولات چوبی، با یک تراز پیش رو و دانش بنیان، مشغول به فعالیت هستند.

شرکت افراش

شرکت افراش از سال ۱۳۷۷ به عنوان یک شرکت بازرگانی شروع به فعالیت کرد و اکنون تولید کننده و وارد کننده محصولات متنوع چوبی با ۱۳۰ نفر پرسنل، ۳ کارخانه، ۵ خط تولید، ۳ فروشگاه و ۲ دفتر است. شرکت افراش جزو اولین مراکز تولیدی کشور است. این شرکت با تولید صفحه کابینت ۳ و ۵ سانتی متری در بازار فعالیت دارد.

صفحه کابینت شرکت افراش تماما از ام دی اف درجه یک مالزییا ام دی اف درجه یک تایلندی تولید می گردد. صفحه کابینت دو لب گرد جهت استفاده در کابینت و مکان هابی که از دو سو آزاد باشند، مورد استفاده قرار می گیرد. این صفحه کابینت به طول ۴۱۰ سانتی متر و عرض های متنوع از ۳۵ الی ۹۰ سانتی متر و ضخامت ۲,۳ میل قابل سفارش و تولید است. روکش کلی صفحه کابینت شرکت افراش متعلق به شرکت گنتاش ترکیه بود و ام دی اف مصرفی نیز از واناچای تهیه می شود.

شرکت صفحه کابینت افراش همچنین تولید کننده انواع ام دی اف و نئوپان ملامینه سفید و رنگی در طرح های صابونی، برجسته‌ و برفی است. همچنین تولید کننده کاغذ رزین آغشته به ملامین در طرح های مختلف و متنوع است.

شرکت سرخ چوب

شرکت سرخ چوب در سال ۱۳۸۵ با تولید صفحه کابینت آشپزخانه فعالیت خود را آغاز کرد. و در سال های بعد توانست با وسعت بخشیدن به فعالیت و مادر خود، فعالیت خود را در تولید صفحه کابینت توسعه دهد و سهم بزرگی از بازار ایران را بدست آورد.

شرکت سرخ چوب توانست برای نخستین بار در ایران صفحه کابینت ۷ و ۶ سانتی را تولید و به بازار ایران عرضه کند و اولین تولید کننده صفحه کابینت با ضخامت ۷ سانتی در ایران نام بگیرد. محصولات شرکت سرخ چوب از لحاظ کیفیت و نوع مواد اولیه از سایر محصولات پیشی گرفته و در صدر بهترین و برترین کیفیت ها قرار بگیرد. به طوری که مواد مصرفی اولیه صد در صد ضد آب و روکش های اچ پی ال در رنگ بندی های متنوع و ضد خش مورد استفاده قرار گیرد.

تمامی صفحه کابینت های سرخ چوب در ردیوس ۴ و لبه های کاملا تخت و نیز و در انواع رنگ بندی، شبیه سنگ کورین یعنی با پیش زمینه روشن شبیه به کرم یا سفید و زیر دانه های تیره رنگ تولید می شوند. تمامی رنگ بندی صفحه کابینت سرخ چوب در طرح های چوب، طرح سنگ، سفید و طلایی و … تولید شده و همچنین دارای یه آبچکان در زیر صفحه کابینت هستند. کلیه صفحه کابینت سرخ چوب دارای گواهینامه ایزو ۱۸۰۰۱، ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۰۲ است.

تمامی محصولات شرکت سرخ چوب دارای ضمانت نامه بی قید و شرط است و داخل بسته بندی صفحه کابینت ها دارای یک برگه ضمانت نامه قرار دارد. عرض صفحه کابینت سرخ چوب در انواع رنگ بندی و از عرض ۳۰ الی ۱۲۰ سانتی تولید و عرضه می شود.

شرکت آسیا چوب البرز

شرکت آسیا چوب البرز یکی از بزرگترین تولید کنندگان صفحه کابینت در کشور است. شرکت آسیا چوب البرز تولید کننده انواع صفحه کابینت ۳_ ۵ و ۷ سانتی در کشور است. مغز صفحه کابینت ام دی اف آسیا چوب البرز از واناچای تایلندی است که هر دو روی صفحه کابینت صد در صد از واناچای تایلندی است.

شرکت آلما نگار

شرکت آلما نگار در زمینه تولید انواع و ارائه انواع صفحه کابینت سبک و پروفیل بدنه آماده، ورق های براق و پنل دیواری است. ویژگی منحصر به فرد صفحه کابینت شرکت آلما نگار عبارتند از: شش سانتی متری معمولی، سه سانتی متری سبک، پنج سانتی متری سبک و … است. کیفیت روکش های پی وی سی عالی و با چسب های پی یو آر تولید می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن