صفحه کابینت

صفحه کابینت جدید طرح استارون

صفحه کابینت جدید طرح استارون

گروه صنعتی و تولیدی ایران کورین به عنوان یکی از تولید کنندگان عرصه سنگ مصنوعی و اجرای بهترین صفحه کابینت جدید طرح استارون در کشور شناخته شده است. دفتر مرکزی فروش و پخش صفحه کابینت کورین یه به عبارتی صفحه کابینت جدید طرح استارون در شهرهای مختلف آماده ارائه خدمات است و هدف اصلی نمایندگی ها ارائه صفحه کابینت جدید طرح استارون خود در شعب فعال است.

صفحه کابینت سخت که در ابران و در شهرهای جنوبی با عنوان صفحه کابینت جدید طرح استارون شناخته می شود. استارون نام صفحه کابینت سخت تولید شده توسط شرکت سامسونگ است. هر شرکتی محصول تولیدی خود را با یک نام و یا برند تجاری روانه بازار می کند. شرکت ایران کورین در شیراز تمامی خدمات فروش و اجرای صفحه کابینت استارون را به خوبی ارائه می نماید.

صفحه کابینت جدید طرح استارون موارد کاربرد متعددی دارد. استارون با ضخامت ۱۲ میلی متر بر روی هر سطحی مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت صفحه کابینت جدید طرح استارون برای پوشش انواع سطح به کار می رود که بیشترین آن صفحه کابینت است. علاوه بر این صفحه کابینت جدید طرح استارون را می توان برای جزیره آشپزخانه، کانتر آشپزخانه و فضاهای اداری و … مورد استفاده قرار داد.

از ویژگی های صفحه کابینت جدید طرح استارون می توان به : زیبایی بسیار زیاد و تنوع بالا در طرح و رنگ، مقاومت بالا در برابر خط و خش پذیری، مقاومت زیاد در برابر انواع صدمات نظیر حرارت بالا و ضربه، مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ آب و به این ترتیب ایجاد یک فضای بهداشتی و آنتی باکتریال، قابلیت اجرای بدون درز در محل اتصال قطعات، قابلیت رفع خط و خش های به وجود آمده طی سالیان از طریق ساب زدن و براق شدن صفحه نظیر روز اول و … اشاره کرد.

بهترین طرح کورین صفحه

صفحه کورین از سری سنگ های مهندسی شده است که با استفاده از نوعی الیاف شبیه به شیشه تولید می شود. یکی از بهترین طرح های کورین صفحه، طرح استارون است که از جدید ترین طرح های صفحه کورین محسوب می شود.

در واقع صفحه یا سنگ کورین نام اولین برند صفحات سالیس سرفیس است که شامل ترکیبی از آلومینایی تری هیدرات، رزین های اکریلیک، اپوکسی، پلی استر و رنگدانه است. سنگ مصنوعی کورین، صفحات صد در صد اکریلیکی هستند که شامل مشخصه های متعددی می شوند. از جمله مهمترین آنها طیف وسیعی از رنگ کورین است که می تواند در اجرای این صفحات در مکان ها و پروژه های مختلف می تواند بسیار پر کارآمد باشد.

همچنین فرم پذیزی بهترین طرح صفحه کابینت کورین باعث شده که در پروژه های قوس دار از متریال کورین بیشتر استفاده شود. در صورتی که صفحه کورین شکسته یا خراشیده شوند، در اغلب موارد می توان توسط افراد مجرب مورد تعمیر قرار داد و یا با خرید صفحه کابینت کورین و طرح های جایگزین سنگ های خرد شده شوند.

در حال حاضر بازار خرید بهترین طرح صفحه کابینت کورین استارون بیشتر توسط محیط های تجاری و صنعتی در حال گردش است، زیرا به دلیل نو و تازه بودن این محصول، تبلیغات کافی برای خرید صفحه کابینت کورین صورت نگرفته است.  البته بیشتر مصرف از بهترین طرح کورین بیشتر برای بیمارستان ها است و شاید کمتر کسی نسبت به آن اطلاعات کافی را داشته باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن