صفحه کابینت

صفحه کابینت agt با طرح جدید

صفحه کابینت

صفحه کابینت agt ساخت کشور ترکیه است. ابعاد ۱۲۲ × ۲۸۰ سانتی متر و با ضخامت ۱۶ میلی متر است. روکش صفحه کابینت agt با طرح جدید از پی وی سی های گلاس است. و تعداد تنوع رنگی آن به ۳۸ رنگ می رسد که در سال ۲۰۱۷ هفت مدل رنگ مات نیز به آن اضافه شد.

منظور از صفحه کابینت agt با طرح جدید از پی وی سی های گلاس چیست؟ در واقع  منظور همان های گلاس که از نامش مشخص است در لغت به معنی شیشه با کیفیت و در اصل به معنی شفاف است. بدین معنی که لایه ای که در شفافیت کیفیتی بالاتر از شیشه دارد.

با توجه به اینکه صفحه کابینت agt ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند و ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه هم چون کلیاف ایتالیا، نیمن آلمان، آلویک اسپانیا، فنیسا اسپانیا و یا ای جی تی ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نواز  در طرح های جدید برخوردار شوید. برای مشاهده نمونه های صفحه کابینت agt با طرح جدید که اجرا شده است و با شرکت های داخلی در بخش پروژه های کویر در شرکت کویر به صورت آنلاین و یا با مراجعه به نمایشگاه های دکوراسیون داخلی شرکت کویر به صورت حضوری همه روزه در ساعات اعلام شده بازدید فرمایید و با مشاوران این مجموعه مشورت کنید.

مرکز فروش اصلی صفحات خارجی

جهت خرید صفحات کابینت خارحی با کیفیت در ایران، آسانترین راه در نگاه اول مراجعه به نمایندگی های فروش این محصول در سراسر کشور، صفحه کابینت خارجی مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. همچنین می توانید جهت صرفه جویی در هزینه و زمان با استفاده از پایگاه های اینترنتی موجود، صفحه کابینت مورد نیاز خود را سفارش دهید و به صورت آنلاین خرید انجام دهید.

علاوه بر روش های ذکر شده، اگر فرصت و زمان کافی جهت خرید دارید، یا حتی شغل شما در مرکز فروش اصلی صفحه کابینت خارجی است، حتما جهت تامین و تهیه محصولات با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب می توانید به بازار بزرگ صفحه ایران که وارد کننده و صادر کننده انواع صفحه کابینت در کشور هستند، رجوع کنید، و انواع صفحه کابینت خارجی تولید شده توسط برند های مختلف و معتبر در سطح کشور و دنیا را از لحاظ کیفیت و قیمت بررسی کنید و در نهایت خرید خود را انجام دهید.

وجود مرکز فروش اصلی صفحات خارجی در هر بازاری برای هر محصولی یک اقدام بزرگی است، زیرا علاوه بر این که زمینه فروش راحت محصولات خارحی را برای تولید کنندگانی این محصول را در کشور تولید می کنند و فقط مواد اولیه آن خارجی است را فراهم می کنند، بلکه امکانی برای مشتریان و خریداران نیز فراهم می شود در این مرکز فروش اصلی صفحه خارجی محصولات تولید توسط برندهای معتبر و مختلف ایران و جهان را از نزدیک ببینند و قیمت و کیفیت را از نزدیک مشاهده نمایند و در نهایت محصول مورد پسند خود را خریداری کنند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن