صفحه کابینت ام دی افصفحه کابینت سفید

صفحه کابینت ام دی اف سفید و رنگی

صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینت ام دی اف سفید و رنگی در ۲ مدل براق و مات آماده بارگیری است. برای ثبت سفارش و خرید بهترین نمونه از صفحه کابینت وارد سایت شوید.

صفحه کابینت های ام دی اف در انواع سفید و رنگی توسط تولید کنندگان و سازندگان مختلف ایرانی و خارجی تولید می شوند. البته نوع خارجی این محصولات به دلیل قیمت بالا و کم تر شدن واردات آن ها استفاده چندانی در بازار ندارند. مدل های ایرانی موجود در بازر دارای قیمت ها و میزان کیفیت مختلفی می باشند. این محصولات بر اساس همین قیمت و درجه کیفی دارای بازار های فروش و مشتریان خاص خود هستند. صفحه کابینت های ام دی اف رنگی و سفید هر کدام در انواع مدل های مات و براق و ابعاد مختلف سفارشی و استاندارد ساخته می شوند. ضخامت های ۳ و ۵ سانتی این محصولات توسط تولیدی ها به صورت استاندارد ساخته می شوند. همین ورق ها با ضخامت ها ۶ و ۷ نیز توسط برخی کارخانه ها به صورت استاندارد و در برخی از خط تولید ها به صورت سفارشی و در تیراژ بالا ساخته می شود.

جنس صفحه کابینت

صفحه کابینت های ام دی اف همانطور که از نام آن ها پیداست از جنس ورق های خام ام دی اف ساخته می شوند. روکش این محصولات از جنس اچ پی ال می باشد. این روکش در واقع هم تعیین کننده رنگ صفحات و سفید یا رنگی بودن آن ها بوده و هم تعیین کننده میزان مقاومت محصولات در برابر عوامل بیرونی هستند. میزان مقاومت صفحه کابینت در برابر نفوذ رطوبت و همچنین حرارت بستگی به نوع روکش اچ پی ال استفاده شده در تولید محصولات دارد. روکش های سفید این محصولات در دو نوع مات و براق می باشند. اما مدل های رنگی در هر برندی ممکن است کاملا متفاوت با محصولات برند های دیگر باشد.

سمپل صفحه کابینت های ام دی اف سفید و رنگی برین چوب را می توانید در بخش گالری رنگ بندی محصولات همین سایت مشاهده کنید. برند برین چوب یکی از شناخته شده ترین برند های ایرانی تولید کننده انواع صفحه کابینت در کشور می باشد. کارخانه بزرگ برین چوب محصولات سفید و رنگی خود را با استفاده از انواع متریال با کیفیت تولید می کند. فروش این صفحات ام دی اف از طریق دفتر پخش و عرضه مرکزی کارخانه صورت می گیرد. شماره های تماس با این بخش در همین سایت اعلام شده است. شما می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ از طریق تماس تلفنی با این مرکز سوالات خود را درباره لیست های قیمت و شرایط فروش مطرح نمایید. به غیر از امکان تماس تلفنی نیز می توانید به صورت ۲۴ ساعته از طریق امکان چت آنلاین سایت اقدام کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن