صفحه کابینت

صفحه کابینت لبه تخت ۶۰ سانتی

صفحه کابینت 60

صفحه کابینت لبه تخت ۶۰ سانتی از نمونه های پر فروش است. عرض ۶۰ سانت در ضخامت ۳ و ۵ سانتی از مدلهای عمومی و عرف تولیدی بازار صفحه کابینت است.

صفحه کابینت هایام دی اف در حال حاضر از پر استاده ترین نوع صفحاتی هستند که در بازار وجود دارند. این محصولات دارای قیمت فروش بسیار مناسب و به صرفه ای می باشند. این مورد یکی از بزرگترین دلایل پر فروش و پر استفاده بودن این نوع از صفحات است. از دیگر دلایل محبوبیت این محصولات داشتن ویژگی های مثبت بسیار زیاد است. این محصولات را می توان در انواع ابعاد سفارشی و استاندارد تولید کرد. عرض های ۶۰ سانتی، ۷۰، ۹۵ و غیره نیز از سایر اندازه های سفارشی می باشند. اما عرض استاندارد این محصولات ۶۰ سانتی متر است. همچنین صفحه کابینت ها به صورت لبه تخت و یه لب گرد ساخته می شوند. لبه های این محصولات با روش پست فرمینگ فرم دهی و به صورت لبه تخت و یا گرد در می آیند.

طرح و رنگ صفحه کابینت

انواع طرح ها و رنگ های مختلف نیز در بین مدل های صفحه کابینت ام دی افی به چشم می خورد. علاوه بر این موارد این محصولات در برابر نفوذ رطوبت و همچنین در برابر حرارت بسیار مقاوم می باشند. این موارد مربوط به استفاده از روکش اچ پی ال در تولید آن ها می باشد. وجود این ویژگی ها باعث می شود تا صفحات ام دی افی برای استفاده در آشپزخانه ها بسیار مناسب باشند. همانطور که اشاره شد عرض ۶۰ سانتی متری نوع استاندارد و پر استفاده این صفحات می باشد. صفحه کابینت هایی با عرض ۶۰ سانتی متر در هر دو نوع لبه تخت و لبه گرد در بازار وجود دارند. به دلیل بالا بودن میزان استفاده از این محصولات، تولیدی های بسیاری انواع لبه تخت و گرد این محصولات را تولید می کنند.

شرکت برین چوب یکی از تولید کنندگان انواع صفحه کابینت ام دی اف با روکش های اچ پی ال در کشور می باشد. این مرکز برای تولید محصولات خود از با کیفیت ترین متریال استفاده می کند. انواع ابعاد سفارشی و اندازه های استاندارد مانند عرض ۶۰ سانتی متری با لبه های تخت و گرد در ضخامت های مختلف توسط این مرکز ساخته می شود. در حال حاضر فروش تولیدات این کارخانه توسط مرکز عرضه رسمی و اصلی محصولات واقع در استان اردبیل صورت می گیرد. مراکز پخش و خریداران محترم برای تهیه صفحه کابینت های لبه تخت و گرد در عرض های ۶۰، ۷۰، ۹۵ و سایر ابعاد سفارشی می توانند با این مرکز تماس بگیرند. پل های ارتباطی و راه های تماس با این مرکز در این سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن