صفحه کابینت

صفحه کابینت نوین آبنوس

صفحه کابینت آبنوس

گروه نوین آبنوس در سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت در زمینه فروش مصنوعات چوبی لوکس کرد. این فروشگاه توانست ظرف مدت کوتاهی با توجه به اعتماد و محبت همکاران نمایندگی اکثر شرکت های مربوطه را کسب کند و مجموعه ای از بهترین ها را در زمینه صفحه کابینت و دیگر فرآورده های چوبی فراهم کند. فروشگاه نوین آبنوس با شو روم به مساحت ۲۰۰ متر در استان البرز توانسته نمایشگاه دائمی محصولات لوکس از حمله صفحه کابینت نوین آبنوس را در اختیار خریداران خود قرار دهد.

معنی نام آبنوس

نام آبنوس برگرفته از نام درختی استوایی با همین نام است. ترکیب رنگ و شکل کلی رگه های صفحه کابینت های نوین آبنوس نیز برگرفته از شکل کلی الوار همین درخت می باشد. انواع مدل از صفحه کابینت های نوین آبنوس را می توان یکی از خاص ترین و زیباترین نمونه های صفحات نام برد. صفحه کابینت هایی با طرح و مدل های متنوع را که قابلیت ترکیب با رنگ های سفید مات یا براق و چندین رنگ روشن دیگر به کار برد. برای کابینت هایی که از تولید آن ها از دو رنگ سفید و آبنوس استفاده شده است صفحاتی با طرح بسیار زیبا و شکیل خواهد بود. به دلیل شناخته شده و محبوب بودن طرح تمامی تولیدی های ایرانی صفحات چوبی انواع براق و مات این محصولات را تولید و عرضه می کنند.

پس از تولید صفحه های چوب مصنوعی و فراگیر شدن استفاده از آن ها برخی از مدل ها و طرح های تولید شده بسیار معروف و محبوب شده اند. رنگ آبنوس یکی از همان مدل هایی است که پس از عرضه توسط تولید کنندگان ام دی اف بسیار مورد توجه قرار گرفت. به دلیل ضرورت هماهنگی بین رنگ ام دی اف و صفحه ها در کابینت، تولید کننده صفحات طرح هایی مشابه ورق های ام دی اف را تولید می کنند.

صفحه کابینت نوین آبنوس نمایندگی برندهای معتبر از جمله سنگ طرح کورین ال حی، سامسونگ، آلویک، پاراکس، کوارتز هانسون، سرامیک نئولیت، سنگ طبیعی گرانیت، کلیف، کریستال و برلیان رها و صفحه کابینت سرخ چوب است.

فروش مستقیم صفحه نوین آبنوس

بازار فروش مستقیم صفحه نوین آبنوس مورد بررسی قرار گرفته که نتیجه آن توسعه بازار و فروش مستقیم انواع صفحه در کشور شده بود. نتایج بررسی توسعه و فروش مستقیم صفحه نوین آبنوس در کشور نشان می دهد که میزان تقاضای صفحه کابینت نسبت به چند دهه پیش افزایش یافته است. میزان مصرف و فروش مستقیم انواع صفحه کابینت نوین آبنوس تاثیر زیادی در میزان افزایش تولیدات این محصول دارد.

با توجه به افزایش جمعیت کشور در هر صورت میزان مصرف و تولید نیز به همان اندازه در حال توسعه خواهد بود. اما یکی از مهم تربن ملاک های توسعه بازار و فروش مستقیم ایجاد حس رقابت در میان تولید کنندگان انواع محصولات چوبی با یکدیگر است. هرچه رقبا محصول با کیفیت و قیمت مناسب ترین را به بازار عرضه کنند به همان میزان رشد و توسعه در بازار افزایش می یابد.

البته نقش واردات و صادرات در رشد و توسعه بازار و فروش مستقیم صفحه نوین آبنوس بی تاثیر نیست، هرچه میزان صادرات رو به رشد باشد به همان اندازه میزان تولیدات صفحه نوین آبنوس افزایش یافته و بازار فروش مستقیم و بی واسطه از عوامل اصلی فروش بالای این مجموعه است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن