صفحه کابینت

صفحه کابینت رنگی متنوع

صفحه کابینت رنگی متنوع

انواع مختلفی از صفحه کابینت در طرح و رنگ های مختلف رنگی طرح کورین و کوارتز، طرح سنگ و چوب، صفحه کابینت لمینت، صفحه کابینت اپوکسی، صفحه کابینت استیل، صفحه کابینت فایبرگلاس، صفحه کابینت پی وی سی، صفحه کابینت اکریلیک، صفحه کابینت سنگ مرمر، صفحه کابینت گرانیت، صفحه کابینت سرامیک و دیگر طرح های متنوع صفحه کابینت در مراکز تولید کننده صفحات موجود است.

هر محصولی جهت افزایش میزان فروش خود باید هر سلیقه ای را در نظر بگیرد. به همین منظور تولید کنندگان صفحه کابینت نیز این مهم را در اولویت کار خود قرار داده و تلاش کرده اند برای هر سلیقه ای انتخابی وجود داشته باشد و رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نمایند.

طرح و مدل های متنوع صفحه کابینت رنگی در رونق بازار این محصول تاثیر به سزایی داشته است. صفحه کابینت رنگی در طرح و مدل های متنوع که با روکش های متنوع روز ازجمله  طرح سنگ که شامل کورین و کوارتز می شود و رنگ های این نوع صفحه معمولا متنوع است. همچنین نمونه های مدل متنوع صفحه کابینت رنگی که در طیف رنگی سفید شنی براق، سفید شنی مات، کرم شنی براق، کرم شنی، ونگه براق، ونگه مات، کالباسی، کرم آلمانی، آنتیک جیویز، آنتیک لایت، آبنوس، آبنوس براق، کوارتز روشن براق، طرح سنگ روشن براق  ارائه می شود.

مدل متنوع صفحه کابینت رنگی از بهترین نوع انتخاب ها برای هر آشپزخانه ای است، زیرا نشان دهنده ذوق و سلیقه مشتری را نشان می دهد، چون آشپزخانه نقش مهمی در منزل دارد و احساس راحتی کردن در آشپزخانه مهم است، نه اینکه از بودن در آشپزخانه احساس خفگی به اهل منزل دست بدهد، پس در هنگام خرید صفحه کابینت از مدل های متنوع صفحه کابینت متنوع رنگی غافل نشوید.

سمپل رنگ بندی صفحه

قبل از خرید هر محصولی، یک سری تصورات در ذهن در مورد جنس و کیفیت و طرح آن محصول وجود دارد. وجود چنین پیش فرض هابی مارا برای انتخاب بهتر محصول مورد نظر خود کمک می کند. حال تصور کنید این پیش فرض ها در به صورت عینی و قابل مشاهده باشد و بتوان به راحتی از میان انبوهی از رنگ و طرح، آنچه که مدرک نظر داریم انتخاب کنیم.

تمامی تولید کنندگان در سراسر دنیا، برای سهولت و کمک به مصرف کنندگان خود، کاتالوگ و بروشورهایی جهت انتخاب نمونه رنگ و طرح طراحی کرده و در اختیار مشتریان قرار داده اند تا به بهترین شکل، به انتخاب آنها کمک کنند.

در دنیای امروز به این کاتالوگ و بروشور، سمپل یا دسته رنگ، یا همان نمونه های رنگ بندی موجود گفته می شود که هر تولید کننده ای، نمونه های مختلفی از دسته رنگ و سمپل رنگ بندی را در قالب بروشور و کاتالوگ در اختیار مصرف کنندگان و یا به صورت آنلاین و در سایت های کارخانه قرار می دهند تا مشتری هنگام خرید و انتخاب رنگ بندی صفحه مناسب سبک کلی خانه دچار سردرگمی نشده و از میان صدها نمونه سمپل و دسته رنگ، رنگ بندی صفحه دلخواه خود را انتخاب و در نهایت ثبت سفارش کند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن