صفحه کابینت ایرانی

صفحه کابینت فرمیکا ایرانی

صفحه کابینت فرمیکا

صفحه کابینت فرمیکا ایرانی با روش پست فرمینگ که مغز آنها از با کیفیت ترین ورق های ام دی اف موجود در بازار ایران است که سطوح آنها با پانل های اچ دی اف یا همان فرمیکا به روش جدید و با تجهیزات مدرن پست فرمینگ می شوند.

فرمیکا ایرانی نوعی روکش است که به آن به وسیله مواد مختلف قابلیت های از قبیل: مقاومت در برابر لک کننده ها ( ضد لک)، مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت ( ضد آب)، مقاوم در برابر ۱۸۰ درجه سانتیگراد، ضد خط و خش به دلیل استفاده از لایه نازکی از اکسید آلومینیوم در سطح رویی صفحه کابینت فرمیکا ایرانی و … داده می شود.

انحنای صفحه کابینت فرمیکا ایرانی یا همان شکل ( آر انگلیسی) شباهت زیادی به صفحه کابینت های کورین و کوارتز خواهد داشت. و به زیبایی صفحه کابینت فرمیکا ایرانی می افزاید. صفحه کابینت فرمیکا ایرانی به دو صورت دولب گرد و تک لب گرد تولید و عرضه می شود.

تولید کننده صفحه کابینت

شرکت های تولید کننده صفحه کابینت در ایران از انواع متریال و مواد اولیه مختلف برای تولید محصولت خود استفاده می کنند. تنوع رنگی، کیفیت، قیمت و بسیاری گزینه های دیگر به نوع متریال استفاده شده برای تولید بستگی دارد. روکش های اچ دی اف یا فرمیکا ایرانی استفاده شده در ساخت این محصولات یکی از تاثیر گذار ترین بخش ها هستند. این روکش ها خاصیت مقاومت در براب نفوذ آب و حرارت را به صفحه کابینت های فرمیکا ایرانی اضافه می کند. همچنین تنوع رنگی محصولات نیز به این گزینه بستگی دارد.

روکش های فرمیکا یا فرامیکا از مدل های خارجی و پرمصرف محصولات در کشور هستند. فرمیکا یا همان فرامیکا در واقع یک برند خاص تولید کننده این متریال پر مصرف می باشند.

برخی از شرکت های تولید کننده بزرگ ایرانی از روکش های این برند برای ساخت صفحه ها استفاده می کنند. استفاده از نوع تولیدات ایرانی این محصولات نیز در کارخانه های داخلی رواج دارد. تهیه محصولات این کارخانه ها از طریق نمایندگی های فروش مختلف صورت می گیرد. هر کدام از این تولید کننده ها صفحه کابینت های خود را با برند ها و نام های مختلف به فروش می رسانند. صفحات فرامیکا در اصطلاح به محصولاتی گفته می شود که با رویه های فرامیکا تولید شده اند.اما برند های همین محصولات بنابر کارخانه تولید کننده تعیین می شوند. قیمت نمونه های تولید شده با روکش فرامیکا در ایران معمولا با قیمت هایی بالاتر از سایز نمونه های ساخته شده با متریال داخلی فروخته می شود.

پخش مستقیم صفحه فرمیکا

نمایندگی های فروش بسیاری در زمینه تولید و پخش مستقیم صفحه کابینت فرمیکا در کشور مشغول به فعالیت است که محصولات این تولیدی کننده ها در پخش مستقیم صفحه فرمیکا به فروش می رسد. برای خرید صفحه فرمیکا با مناسب ترین و ارازن ترین قیمت می توانید به پخش مستقیم صفحه فرمیکا مراجعه کنید‌. در این مراکز به دلیل تهیه مستقیم محصولات از کارخانه قیمت های مناسب ترین نسبت به سایر مراکز اعلام می کنند.

برای خرید انواع صفحه کابینت از پخش مستقیم صفحه فرمیکا می توانید با شماره های تماس اعلام شده در سایت تماس برقرار کنید. این مراکز یکی از بزرگترین انبار پخش و نمایندگی انواع صفحه کابینت از حمله صفحه فرمیکا در کشور است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و شرایط خرید از پخش مستقیم صفحه کابینت فرمیکا می توانید با شماره های اعلام شده همه روز تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن