صفحه کابینت

صفحه کابینت پی وی سی ضد آب

صفحه کابینت ضد آب

صفحه کابینت پی وی سی ضد آب تولید ایران به لیست محصولات بازار اضافه شد. بهترین صفحه کابینت پلی وود یا همان پی وی سی را در اینجا خرید کنید.

صفحه کابینت ها در ایران در انواع مختلفی ساخته می شوند. هر کدام از این مدل ها بر اساس نوع نیاز مشتری، نوع کاربرد، قیمت و ویژگی های اصلی توسط مشتریان انتخاب و به کار برده می شوند. صفحه کابینت های ضد آب یکی از انواع صفحاتی است که به تازگی توسط چند تولیدی بزرگ و کوچک ایرانی ساخته شده است. صفحه کابینت های پی وی سی در حقیقت نوع خاصی و جدید صفحه کابینت ام دی اف می باشد. شباهت این دو نوع در نوع ساخت می باشد. روکش هر دوی این محصولات از اچ پی ال مخصوص می باشد. تفاوت این دو محصول مغزی استفاده شده است. ورق های pvc تشکیل دهنده مغزی نوع پی وی سی این محصولات است. این صفحات همانطور که از نام آن ها مشخص است دارای ویژگی مقاومت در برابر نفوذ رطوبت است. یا به اصطلاح ساده تر این محصولات ضد آب هستند.

ویژگی ضد آب صفحه کابینت

البته ناگفته نماند که سایر مدل های صفحه کابینت مانند نوع ام دی افی نیز دارای ویژگی ضد آب بودن می باشند. داشتن این ویژگی مهم باعث می شود تا این محصولات مناسب برای استفاده در فضاهای مرطوب و میزهای کار آشپزخانه ها باشند. مقاومت در براب آب در صفحات ام دی اف و ضد آب بودن آن ها به دلیل اضافه شدن روکش اچ پی ال است. اما در صفحات پی وی سی که مغز آن ها از این جنس ساخته شده است این ویژگی چندین برابر است. مقاومت روکش و ضد قارچ و باکتری بودن صفحه کابینت های پی وی سی مهمترین ویژگی این محصولات می باشد. البته صفحات پی وی سی در برابر سایر عوامل محیطی مانند حرارت نیز بسیار مقاوم می باشند. نسبت به نمونه های تولید شده از سنگ های طبیعی و مصنوعی نیز نوع pvc ضد آب از قیمت فروش مناسب تری برخوردار می باشند.

شرکت برین چوب تولید کننده ایرانی انواع مختلف صفحه تاپس و کابینت می باشد. این تولیدی بزرگ انواع مختلفی از صفحات پی وی سی ضد آب و معمولی را با استفاده از متریال بسیار با کیفیت تولید می کند. قیمت فروش این محصولات نسبت به نمونه های خارجی و حتی محصولات تولید شده در کارخانه های داخلی بسیار مناسب است. برای خرید این صفحه کابینت ها به صورت مستقیم از مرکز عرضه رسمی محصولات کارخانه می توانید با شماره های تماس اعلام شده در سایت تماس بگیرید. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز به دلیل تهیه مستقیم از تولید کننده با مناسب ترین قیمت تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن