صفحه کابینت ایرانی

قیمت صفحه های کابینت ایرانی بازار

قیمت صفحه کابینت بازار

قیمت صفحه های کابینت ایرانی بازار از ۳۵۰٫۰۰۰ تومان تا ۴۲۰٫۰۰۰ تومان است. تنوع صفحه کابینت باعث اختلاف قیمت های متنوع شده است.

تولید انواع پانل چوبی در کشور بسیار افزایش یافته است. این تولیدی ها با ایجاد فضای رقابت سعی در افزایش میزان کیفیت محصولات خود جهت کسب رضایت مشتریان خود می باشند. داشتن قیمت های پایین تر نسبت به نمونه های خارجی نیز از دلایلی است که در کنار کیفیت روز افزون محصولات داخلی باعث پر فروش شدن این محصولات شده است. صفحه های کابینت ایرانی موجود در بازار از جمله پانل های چوبی هستند که در سال های اخیر مراکز ساخت بسیاری اقدام به تولید این محصولات و عرضه به بازار کرده اند. قیمت فروش این محصولات نیز نسبت به نمونه های خارجی و وارداتی بسیار مناسب تر است. درجه کیفی صفحه کابینت های ایرانی نیز نسب به سال های اولیه تولید بسیار پیشرفت داشته است. به صورتی که وجود این محصولات در مراکز پخش داخلی و استقبال از استفاده از آن ها سبب کم تر شدن واردات نمونه های خارجی شده است.

لیست قیمت روز صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت های ایرانی موجود در بازار ممکن است در برند های مختلف با یکدیگر متفاوت باشند. جنس تشکیل دهنده، رنگ و طرح، مات یا براق بودن، تک لب یا دو لبه بودن و ضخامت محصولات در تعیین قیمت آن ها تاثیر دارد. نوع براق صفحه کابینت ها معمولا با نرخ بیشتری در بازار به فروش می رسد. نوع دو لب از نوع تک لب گران تر بوده و نوع مات نیز نرخ پایین تری از نوع براق دارد. ابعاد و ضخامت محصولات نیز هر چه بزرگتر باشد قیمت فروش آن در بازار بالاتر است. ضخامت های تولید شده در محصولات ایرانی به دو بخش کلی تقسیم می شوند. این دو بخش شامل ابعاد سفارشی و استاندارد می باشد. این گزینه نیز ممکن است در بین برند های مختلف با یکدیگر متفاوت باشد. اما در بیشتر کارخانه ها صفحات  و ۳ و ۵ سانتی متری ابعاد استاندارد و بیشتر از آن سفارشی هستند.

صفحه کابینت ۳ سانتی دو لب مات: ۳۶۵٫۰۰۰ تومان


صفحه کابینت ۳ سانتی دو لب براق: ۳۷۰٫۰۰۰ تومان


صفحه کابینت ۵ سانتی دو لب مات: ۴۱۵٫۰۰۰ تومان


صفحه کابینت ۵ سانتی دو لب براق: ۴۲۰٫۰۰۰ تومان

اعلام لیست قیمت دقیق برای این محصولات به علت تفاوت در برند ها و نوسانات بازار سخت است. اما لیست میانگینی از نرخ فروش نوع ایرانی این محصولات را ارائه می کنیم. کارخانه برین چوب اردبیل یکی از  تولید کنندگان ایرانی انواع صفحه کابینت با کیفیت در کشور می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت های دقیق  صفحه کابینت و به روز تر با دفتر فروش رسمی این کارخانه با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر از طریق مشاوران فروش این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن