صفحه کابینت 3 سانتیصفحه کابینت 5 سانتی

صفحه کابینت گلکسی ۳ و ۵ سانتی

صفحه کابینت 5 سانتی

صفحه کابینت گلکسی ۳ و ۵ سانتی در ۲ مدل روشن و تیره وارد بازار شد. خرید و ثبت سفارش عمده صفحه کابینت با روکش hpl در این بازار انجام می شود.

صفحه کابینت های ساخته شده از جنس ام دی اف و روکش های اچ پی ال دارای مدل های بسیار مختلفی هستند. این محصولات از نظر ابعاد، رنگ بندی، نوع روکش و غیره دارای دسته بندی های متنوعی می باشند. ابعاد استاندارد صفحه کابینت به طور معمول ۳ و ۵ سانتی می باشد. البته ممکن است تولیدی هایی به صورت معمول صفحاتی با ضخامت ۶ یا ۷ سانت را نیز به تولید برسانند. اما بیشتر کارخانه این ابعاد را به صورت سفارشی می سازند و تولید عمده آن ها از صفحاتی با اندازه های ۳ و ۵ سانتی متر باشد. نوع روکش این صفحه کابینت ها، یعنی مات یا براق بودن آن نیز مورد دیگری است که در مورد این محصولات جود دارد. در نوع براق یک لایه اضافی بر روی روکش رنگی وجود دارد که باعث ایجاد براق بودن می شود.

صفحه کابینت گلکسی 3 و 5 سانتی

طرح و رنگ صفحه کابینت

از نظر طرح و رنگ نیز مدل های مختلفی مانند طرح چوب، سنگ، ساده، فانتزی و گلکسی وجود دارد. مدل صفحه کابینت گلکسی روشن یا تیره از جدیدترین و زیباترین تولیداتی است که کارخانه ها و برند های مختلف تولید کرده اند. نوع گلکسی صفحه کابینت ها مانند سایر طرح ها در دو اندازه ۳ و ۵ سانتی متری ساخته می شوند. البته ناگفته نماند که این محصولات نیز دربرخی از تولیدی ها امکان ساخت به صورت سفارشی را دار می باشند. تولید سفارشی صفحه کابینت های طرح گلکسی با ضخامت ۷ یا ۶ سانتی صورت می گیرد. دو نوع روکش مات و براق نیز برای صفحات گلکسی ۳ و ۵ سانتی تولید می شوند. هر دوی این دو نوع صفحه نیز بر اساس سبک کابینت و ام دی اف به کار رفته دارای مصارف مخصوص می باشند.

شرکت برین چوب از تولید کنندگان انواع مختلف صفحه کابینت با طرحهای مختلف در کشور می باشد. این مرکز طرح هایی مانند گلکسی و سایر طرح های فانتزی را نیز با استفاده از متریال با کیفیت و در ابعاد ۳ و ۵ سانتی ساخته و به بازار عرضه می کند. شما می توانید انواع مختلفی از رنگ های مختلف و طرح های گلکسی تولید شده توسط این برند را در بخش گالری رنگ بندی این سایت مشاهده نمایید. جهت خرید و ثبت سفارش نیز می توانید با دفتر فروش رسمی و اصلی محصولات کارخانه برین چوب تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش آماده ارائه اطلاعات لازم به مشتریان گرامی و ثبت سفارشات می باشند. لیست های قیمت و شرایط فروش محصولات نیز از همین طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن