صفحه کابینت ام دی اف

صفحه ام دی اف روی کابینت چند است؟

صفحه ام دی اف کابینت چند است؟

صفحه ام دی اف روی کابینت چند است؟ لیست قیمت روز صفحه کابینت را مشاهده کنید. امکان خرید مستقیم نیز در این وبسایت فراهم است.

صفحه کابینتی که برای روی کابینت به کار کی رود دارای چند مدل مختلف است. نوع ام دی اف آن ارزان ترین و پر کاربرد ترین مدل موجود در بازار است. این نوع از صفحات در کارخانه های مختلف کشور تولید می شوند. به همین دلیل بازار عرضه این محصولات بسیار پررونق بوده و تولیدکنندگان مختلف سعی در رقابت با یکدیگر دارند. این رقابت در بخش های مختلف عرضه محصولات وجود دارد. این مراکز با تولید صفحه  ام دی اف روی کابینت با کیفیت بالا، در طرح های زیبا و متنوع و عرضه آن ها به قیمت مناسب سعی در کسب رضایت بیشتر مشتریان خود دارند. در حال حاضر چند سمپل رنگی متنوع متشکل از انواع مختلف صفحات در بازار وجود دارد. خرید هر کدام از این محصولات به صورت عمده و خرده از طریق مراجعه به نمایندگی های  پخش برند ها امکان پذیر می باشد.

صفحه کابینت روی ام دی اف موجود در بازار علاوه بر تنوع رنگ و طرح دارای تنوع در قیمت نیز می باشد. در حال حاضر محصولات برند های مختلف با چند قیمت متفاوت به فروش می رسند. البته دلایل بسیار زیادی می تواند با عث وجود اختلاف قیمت در این محصولات باشد. برای مثال یکی ازمهمترین علت های تفاوت نرخ فروش صفحات متریال مورد استفاده در آن است. صفحاتی که با انواع  ام دی اف خام با کیفیت و یا ورق های خارجی تولید شده اند قیمت فروش ارزان تری دارند. نرخ عرضه نمونه هایی که از متریالی با کیفیت کمتر تولید شده اند نیز ارزان تر است. با خرید از نمایندگی های عرضه مستقیم این محصولات می توانید آن ها را با قیمت ها مناسب تری خریداری نمایید.

قیمت روز بازار صفحه کابینت

در حال حاضر قیمت فروش انواع صفحه کابینت به طور میانگین به شرح زیر است:
صفحه ۳ سانتی براق: ۳۸۵٫۰۰۰ تومان
صفحه ۳ سانتی مات: ۳۸۰٫۰۰۰ تومان
صفحه ۵ سانتی براق: ۴۵۵٫۰۰۰ تومان
صفحه ۵سانتی مات: ۴۵۰٫۰۰۰ تومان

البته لیست قیمت ذکر شده فقط شامل نرخ میانگین چند نمونه از صفحه های ام دی اف مخصوص روی است. مدل های یک لب و دو لب یا صفحاتی با ابعاد سفارشی با قیمت های دیگری به فروش می رسند. اعلام قیمت به روز صفحه های ام دی اف مخصوص روی کابینت به صورت کامل از طریق تماس تلفنی با شرکت برین چوب امکان پذیر می باشد. این شرکت نمایندگی پخش صفحات کارخانه برین چوب اردبیل می باشد. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده ارائه اطلاعات لازم به مشتریان گرامی می باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن