صفحه کابینت

فروش عمده صفحه روی کابینت

فروش صفحه کابینت

فروش عمده صفحه روی کابینت در بازار ایران آغاز شد. در سال ۱۳۹۹ با وجود شیوع بیماری کرونا در کشور، پخش عمده صفحه به ماهای بعدی موکول شد.

صفحه های مخصوص روی کابینت در نمایندگی های پخش فعال برند های مختلف در کشور به فروش می رسند. برخی از عرضه کنندگان ورق های ام دی اف و متریال صنعت چوب نیز این محصولات را پخش می کنند. البته مدل هایی مانند کورین به دلیل اینکه نوع موجود در ایران بیشتر از تولیدات کارخانه های خارجی می باشد فقط در مراکز و نمایندگی های اصلی فروخته می شود. عرضه عمده این محصولات در کشور از طریق دفتر فروش های اصلی برند های ایرانی صورت می گیرد. معمولا صفحات ساخته شده با ام دی اف خام و روکش های اچ پی ال بیشترین میزان تولید و معاملات را در کشور دارند. به همین دلیل مراکز عرضه مختلف نیز بیشتر این محصولات را در انواع طرح و مدل از برند های مختلف و به صورت عمده و خرده به فروش می رسانند.

تولید کننده اصلی صفحه کابینت در کشور

کارخانه درخت سبز و سرخ چوب از اصلی ترین مراکز ساخت صفحه کابینت در ایران می باشند. این تولیدی های بزرگ مدل های مختلفی از صفحات را با استفاده از روکش های اچ پی ال و مغزی ام دی اف مرغوب تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. محصولات این برند با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت عرضه مناسبی نیز برخوردار اند. فروشگاه های متعددی در سراسر کشور این صفحات را به فروش می رسانند. نمایندگی های اصلی عرضه این محصولات نیز سفارشات مشتریان را به صورت عمده و خرده تامین می کنند. شما می توانید انواع مختلفی از این صفحات مخصوص روی کابینت با مدل های متنوع و قیمت های بسیار مناسب را از این مراکز خریداری نمایید. در صورت خرید از مراکز عرضه معتبر سفارشات شما در کوتاه ترین زمان تامین و ارسال خواهد شد.

برای خرید مستقیم از دفتر فروش اصلی محصولات بازار ایران می توانید با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از  ساعت ۸ الی ۱۸ آماده ارائه اطلاعات لازم به مشتریان گرامی در خصوص لیست های قیمت و شرایط انجام معاملات می باشند. همچنین شما می توانید از طریق چت آنلاین سایت سوالات خود را به صورت ۲۴ ساعته مطرح نمایید. با ارسال اطلاعات تماس خود در چت باکس آنلاین در لیست انتظار تماس مشاوران این بخش قرار خواهید گرفت. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز در اسرع و قت تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن