صفحه کابینت

ساخت صفحه کابینت عرض ۱۲۰

صفحه کابینت 120

ساخت صفحه کابینت عرض ۱۲۰ سفارشی آغاز شد. فروش و پخش بهترین صفحه کابینت ایرانی با طول و عرض سفارشی در این مرکز بزرگ شروع شده است.

ساخت صفحه کابینت ها در ایران در ابعاد و اندازه های خاصی صورت می گیرد. معمولا این محصولات تولیدات خود را در چند اندازه استاندارد و معمول بازار صفحه کابینت تولید کرده و به عرضه می کنند. در بیشتر تولیدات از همین اندازه های معمول استفاده می شود. البته برخی از کارخانه ها در زمینه ساخت صفحه کابینت با سایزهای بزرگ تر نیز فعالیت دارند. خطوط تولید این مراکز معمولا فقط ساخت را در تیراژ های بالا و اندازه های خاص به تولید می رسانند. سایز استاندارد که در ایران استفاده می شود عرض ۶۰ با طول ۴ متر و ۱۰ سانتی متر است. ضخامت این محصولات نیز معمولا ۳ و ۵ سانتی متر است. همچنین با همان طول ۴ متر و ۱۰ سانتی متر نیز مدل های مختلفی مانند عرض ۱۲۰ ایجاد شده و به فروش می رسند.

صفحه کابینت ۱۲۰

البته ساخت این نوع از محصولات در اندازه هایی بزرگ تر ابعاد معمول در شرایط خاصی صورت می گیرد. این شرایط ممکن است مربوط به طرح، رنگ و یا ابعاد و یا تیراژ قابل سفارش باشد. تعداد زیادی از کارخانه های این محصولات را به صورت سفارشی و در ابعادی مانند عرض های ۱۲۰ در تیراژ بالا و تعداد زیاد می سازند. برخی از این مراکز نیز ممکن است محدودیت هایی در تولید رنگ های مختلف با ابعاد و عرض ۱۲۰ داشته باشند. جهت اطمینان بهتر است برند مورد نظر خود را برای سفارش انتخاب کنید. همچنین قبل از قطعی کردن سفارش اطلاعات لازم را درباره شرایط ساخت صفحه کابینت هایی با ابعاد بزرگتر را جویا شوید. بیشتر مراکز تولید سفارش این نوع صفحه کابینت ها را در خطوط تولید خود قبول می کنند.

یکی از بزرگترین کارخانه های ایرانی که در زمینه ساخت و تولید انواع صفحه کابینت با اندازه های مختلف فعالیت دارد شرکت برین چوب است. این مرکز صفحاتی را با ابعاد استاندارد و بزرگتر مانند عرض های ۱۲۰ و غیره را طبق سفارشات مشتریان تولید می کند. رنگ بندی و مدل های ساخت سفارشی صفحه کابینت با عرض ۱۲۰ و بیشتر تکمیل می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت محصولات می توانید با دفتر فروش مرکزی محصولات کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره نحوه ثبت سفارش، زمان بندی تولیدات سفارشی، شرایط انجام معامله و ارسال بار به نقاط مختلف کشور را در اختیار شما قرار خواهند داد. شماره ها و پل های ارتباطی با بخش فروش شرکت در سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن