صفحه کابینت

شرکت صفحه کابینت ضد آب

صفحه کابینت ضد آب

شرکت صفحه کابینت ضد آب با توان تولید بهترین نمونه پی وی سی یا همان پلی وود از انواع صفحه تاپس آماده بارگیری سفارشات است.

صفحه کابینت های آشپزخانه دارای انواع مختلف و متفاوتی می باشند. هر کدام از این محصولات را شرکت های ایرانی و خارجی با استفاده از متریالی با ویژگی های کاملا مناسب تولید می کنند. به طور کلی این متریال که برای ساخت صفحه کابینت و تاپس به کار می رود باید دارای ویژگی های بسیار مناسب باشد. مقاومت بالا در برابر نفوذ حرارت، ضد آب بودن و همچنین مقاومت شیمیایی در برابر ترکیباتی مانند شوینده ها از اصلی ترین ویژگی هایی است که باید در این محصولات وجود داشته باشد.

صفحات کابینت پی وی سی یا همان نوع ضد آب این محصولات از جدید ترین تولیدات ایرانی هستند که به بازار عرضه شده اند. البته ویژگی مقاومت بالا در برابر رطوبت در تمامی صفحاتی که به عنوان صفحات تاپس به کار می روند وجود دارد. اما نوع پی وی سی این محصولات دارای مغزی خام با این ویژگی هستند که اصلی ترین ویژگی این محصولات می باشد.

صفحه کابینت پی وی سی

شرکت های متعددی در ایران انواع مختلفی از صفحه کابینت های ضد آب با جنس های مختلف را تولید می کنند. چند مرکز مختلف فعال در زمینه ساخت صفحات تاپس با مغزی از جنس پی وی سی نیز فعالیت دارند. تولیدات این کارخانه ها هر کدام بسته به سایز و مدل با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. نیاز بازار کشور به این نوع از صفحه کابینت ها بیشتر از محصولات همین شرکت های ایرانی تامین می شود. در حال حاضر واردات انواع مختلف صفحه کابینت ضد آب و معمولی از خارج از کشور به حداقل رسیده است. در حال حاضر دو نوع از محصولات ایرانی و مغز خارجی در کشور وجود دارد. قیمت نمونه هایی که متریال سازنده آن ها نیز ایرانی است مناسب تر است.

بازار فروش ایران از بزرگترین پخش کنندگان انواع صفحه کابینت ضد آب تولید داخل با بهترین و مناسب ترین قیمت می باشد. این شرکت بزرگ انواع مختلفی از این محصولات را از برترین برند های داخلی در انواع مدل و رنگ ها به عرضه می رساند. تهیه محصولات از این شرکت به دلیل تامین مستقیم بار از کارخانه تهیه کننده با مناسب ترین نرخ صورت می گیرد. ارسال بار عمده و خرده به سراسر کشور از این مرکز در اسرع وقت صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از لیست قیمت فروش محصولات می توانید با شماره های تماس اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن