صفحه کابینت

صفحه کابینت فایبرگلاس جدید

صفحه کابینت فایبرگلاس

با توجه به مدرنیته شدن و گرایش افراد به تغییر سبک زندگی، الگوی طراحی داخلی هر منزلی هم تغییر پیدا کرده است. در دنیای مدرن امروز، صفحه کابینت جزو ملزومات هر آشپزخانه ای است. حال این صفحه کابینت می تواند از مواد اولیه متفاوت از لحاظ کیفیت و جنس و رنگ تولید شود، یکی از این مواد اولیه، فایبرگلاس است.

نام گذاری صفحه کابینت فایبرگلاس بر خلاف تصور مردم، هیچ ربطی به گلاس و شیشه ندارد. در حقیقت صفحه کابینت فایبرگلاس جدید متریالی است شبیه به ام دی اف که پوشش لایه بیرونی آن متفاوت و از جنس نوعی کامپوزیت پلاستیکی است. معمولا یک طرف صفحه کابینت فایبرگلاس جدید از جنس کامپوزیت شیشه مانند و شفافی است که زیبای شگفت انگیز دارد.

فایبرگلاس چیست؟

اینکه فایبر گلاس چیست سوالی است که امروزه در صنعت تولید صفحه کابینت پرسیده می شود. فایبرگلاس کامپوزیتی از الیاف شیشه با مواد پلیمری است که از پشم شیشه به عنوان ماده تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده می شود.

فایبرگلاس رایج نرین عایق حرارتی مورد استفاده در عصر حاضر است و دلیل آن هم طریقه ساخت آنها است. در ساخت فایبر گلاس استانداردهای ساخت شیشه در تولید عایق حرارتی رعایت می شود و به همین دلیل است که انتقال حرارت را به حداقل می رساند.

انواع رزین ها در ساخت مخازن فایبر گلاس عبارتند از: پلی استر، وینیل استر و اپوکسی است. پلی استرها ضعیف در برابر خوردگی بوده و ونیل استر مقاومت خود در برابر خوردگی داشته و اپوکسی مقاوم در برابر خوردگی و دما است. چگالی فایبرگلاس در حدود ۱۸۵۰ تا ۲۰۰۰ کیلو گرم بر متر مکعب است.

ورق فایبرگلاس از مخلوط رزین پلی استر، الیاف شیشه، رنگ و مواد دیگری تشکیل شده است. تولید ورق فایبرگلاس در ایران از دهه ۶۰ شروع شده است. کاربرد ورق های فایبرگلاس در مکان هایی است که پوشش همراه با نور زیاد داشته باشند. موارد مصرف ورق فایبرگلاس شامل: نورگیر سالن های سوله سقف یا بدنه، گلخانه ها، پارکینگ می شود.

جدیدترین طرح های صفحه کابینت

کارخانه های مجهز و متعدد تولید کننده انواع صفحه کابینت با جدیدترین طرح های روز دنیا، هر کدام بخشی از نیاز بازار به این محصول را تامین می کنند. صفحه کابینت های عرضه شده توسط بزرگترین کارخانه های ساخت صفحات متناسب با طرح های جدید و مدرن با مواد اولیه متنوع و طرح های گوناگون مانند طرح چوب، طرح سنگ، طرح کورین، طرح کوارتز، طرح مرمر و … وجود دارد.

علاوه بر نمونه های ذکر شده، انواع جدید ترین طرح های صفحه کابینت در مدل های روز طرح سنگ تیره، براق، تکنو تیره، سامان یولی براق، سامان یولی مات، سفید شنی براق، سفید شنی مات، کرم شنی براق، کرم شنی، ونگه براق، ونگه مات، کالباسی، مشگی شنی، مشگی شنی براق، کرم آلمانی، آنتیک جیویز، آنتیک لایت، آبنوس، آبنوس براق، کوارتز روشن براق، کوارتز تیره براق، گلکسی تیره، طرح سنگ روشن براق و طرح سنگ تیره مات در کارخانه تولید کننده انواع صفحه کابینت ساخته شده و به بازار ارائه می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن