صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه کابینت اریانا

لیست قیمت صفحه کابینت اریانا

لیست قیمت صفحه کابینت اریانا در این مرکز اعلام شد. ارزان ترین صفحه کابینت های ام دی اف را از این بازار سفارش داده و خرید کنید.

صفحه کابینت های اریانا یکی از تولیدات جدید است که در خطوط تولید داخل کشور ساخته می شود. محصولات کارخانه اریانا در حال حاضر در برخی از شهر های مختلف کشور به فروش می رسند. ارسال بار از محصولات و صفحه کابینت های تولید شده توسط برند آریانا معمولا به صورت سفارشی انجام می شود. این تولیدی به دلیل اختصاص خطوط ساخت محصولات خود به تولیدات سفارشی در شهر های بسیار کمی شناخته شده هستند. با این وجود این محصولات از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. لیست قیمت محصولات این برند را می توانید از طریق نمایندگی های پخش برند اریانا دریافت کنید. معمولا نمایندگی های عرضه اصلی و رسمی این محصولات، لیست قیمت مناسب تری برای صفحه کابینت های تولید شده توسط برند اریانا را اعلام می کنند.

قیمت صفحه کابینت بازار

البته به دلیل وجود نوسانات بسیار زیاد در بازار باید این نکته را در نظر داشت که اعلام لیست قیمت فروش برای محصولات کار بسیار سختی است. به همین دلیل لیست های قیمت که نمایندگی محصولات اریانا ارائه می کنند بیشتر به صورت میانگین است. برای اطلاع از لیست قیمت دقیق تر بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی با بخش های فروش صفحه کابینت اریانا تماس بگیرید. همچنین نرخ فروش محصولاتی که در ابعاد سفارشی تولید می شوند معمولا به صورت عمومی اعلام نمی شوند. زیرا این لیست به ابعاد، طرح، مدل و مهمتر از تمامی موارد به تیراژ سفارش تولید بستگی دارد. به همین دلیل برای ثبت چنین سفارشاتی می بایست اطلاعات لازم را با اعلام نوع سفارش خود در یک مرکز عرضه مستقیم دریافت کرد.

صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ یک لب مات: ۳۷۵٫۰۰۰ تومان
صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ یک لب براق: ۳۸۰٫۰۰۰ تومان
صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب مات: ۳۸۵٫۰۰۰ تومان
صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب براق: ۳۹۰٫۰۰۰ تومان

لیست اعلام شده مربوط به نرخ فروش صفحه کابینت های ایرانی به صورت میانگین است. همانطور که گفته شد برای اطلاع از قیمت های دقیق تر بهتر است نرخ های اختصاصی به نوع  حجم سفارش خود را از مراکز عرضه محصولات جویا شوید. شرکت برین چوب یکی از مراکز عرضه انواع صفحه کابینت ایرانی و خارجی می باشد. مشاوران فروش این شرکت همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما مشتریان گرامی می باشد. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز در کوتاه ترین زمان تامین شده و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن