صفحه کابینت

نمایندگی صفحه کابینت در شیراز

نمایندگی صفحه کابینت

نمایندگی صفحه کابینت در شیراز راه اندازی شد. بهترین مدل های انواع صفحه کابینت ام دی اف و pvc را در این مرکز می توانید سفارش دهید.

نمایندگی های پخش صفحه کابینت از برند های مختلف ایرانی و خارجی در شهر شیراز فعالیت دارند. صفحات ساخته شده با مغز ام دی اف خام و روکش های اچ پی ال در این شهر نیز مانند مراکز دیگر کشور آمار فروش بالاتری دارند. این نوع از صفحه کابینت آشپزخانه با برند های متفاوتی در کشور وجود دارند که تعدادی از این ماک ها در شیراز بیشتر از سایرین به فروش می رسد. نمایندگی های فعالی که در شیراز وجود دارند از مهمترین دلایل پر فروش بودن این برند ها هستند. به طور کلی نیز صفحات ام دی اف با قیمت مناسب تری عرضه می شوند. همچنین امکان تولید این محصولات در ابعاد سفارشی و دلخواه وجود دارد. به همین دلیل مشتریان این نوع از محصولات بیشتر از سایر مدل ها می باشد.

پر فروش ترین صفحه کابینت شیراز

البته در مراکز عرضه صفحه کابینت در شیراز نمونه هایی به غیر از نوع ام دی افی نیز به فروش می رسد. رتبه پرفروش ترین صفحه بعد از این مدل در شیراز مربوط به صفحات کابینت کورین می باشد. این نوع از صفحات تولید کننده های زیادی در کشور ندارند. عرضه محصولات با جنس کورین معمولا از طریق نمایندگی های پخش برند های خارجی در کشور صورت می گیرد. بالا بودن قیمت فروش و کمتر بودن مراکز عرصه این محصولات باعث شده است تا خرد و فروش آن ها در کشور کمتر باشد. اما در سال های قبل بازرگانی های ختلفی این محصولات را از برند های خارجی وارد کرده اند. نمایندگی های پخش توسط این بازرگانی ها به چندین فروشگاه مختلف در شهر های شیراز اعطا شده است. برای خرید این محصولات می توانید سفارشات خود را در این مراکز معتبر ثبت و پیگیری نمایید.

جهت خرید انواع صفحه کابینت با کیفیت به قیمت نمایندگی می توانید با شماره های تماس اعلام شده در سایت تماس بگیرید. این شرکت در زمیه پخش انواع مختلف این صفحات به سراسر کشور فعالیت دارد. انواع صفحه کابینت شرکت موجود در انبار دپوی شرکت به دلیل تهیه مستقیم از کارخانه تولید کننده با مناسب ترین قیمت و به نرخ نمایندگی به فروش می رسند. سفارشات شما در طرح، رنگ و ابعاد دلخواه پس از ثبت در این مرکز در کوتاه ترین زمان تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد. اطلاع از قیمت ها و شرایط فروش از طریق تماس با بخش فروش شرکت امکان پذیر می باشد. جهت ثبت سفارشات به صورت تلفنی می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن