صفحه کابینت ام دی اف

مدل صفحه کابینت ام دی اف

مدل صفحه کابینت ام دی اف

ام دی اف قدیمی تربن و شناخته شده تربن و در عین حال ارزانترین متریال انواع مدل صفحه کابینت است. از ام دی اف به عنوان بدنه درب و صفحه کابینت استفاده می شود. برای صفحه کابینت از ام دی اف مختلف با ضخامت ۳ و ۵ سانتی استفاده می شود. وجه تمایز انواع مدل صفحه کابینت ام دی اف روکش آن است.

امروزه روکش های مختلفی برای مدل صفحه کابینت ام دی اف ساخته شده است. حتی روکش هایی شبیه به سنگ طبیعی وکورین و کوارتز که روکش های شبیه کورین را صفحه طرح کورین می شناسند، تولید می شود. این طرح ها از روی طرح های پر فروش و پر طرفدارکورین الگو برداری کرده اند. تنوع روکش مدل صفحه کابینت ام دی اف بسیار گسترده است. صفحه کابینت ۵ سانتی (۵ سانتی متر قطر صفحه کابینت است و طول آن ۴۱۰ سانتی متر و عرض کار از ۶۰ سانتی متر شروع می شود و تا عرض های بیشتر که اغلب سفارشی است، می رسد) در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شود که تمامی کارها با روکش خارجی جنس ترک و مغز ام دی اف تایلندی که جنس های بسیار با کیفیت است تولید و عرضه می شود.

صفحه کابینت ۳ سانتی

صفحه کابینت ۳ سانتی (۳۲ میلی متر قطر صفحه کابینت است و طول آن ۴۱۰ سانتی متر و عرض آن از ۶۰ سانتی متر شروع می‌شود) که این نوع مدل صفحه کابینت ام دی اف نیز مانند دیگر انواع مدل صفحه کابینت ام دی اف در طرح و رنگ متنوع و با بهترین مواد اولیه تولید و در بازار فروش عرضه می گردد. در سال های اخیر استفاده از این نوع صفحه کابینت ام دی اف گسترش یافته است. علاوه بر انواع مدل صفحه کابینت ام دی اف نام برده، چند نوع صفحه کابینت نیز وجود دارد. صفحه کابینت سنگی که به دو نوع سنگ مصنوعی که شامل کوارتز و کورین است و سنگ طبیعی تقسیم می شود.

انواع طرح های صفحه کابینت

هر محصولی جهت افزایش میزان فروش خود باید هر سلیقه ای را در نظر بگیرد. به همین منظور تولید کنندگان صفحه کابینت نیز این مهم را در اولویت کار خود قرار داده و تلاش کرده اند برای هر سلیقه ای انتخابی وجود داشته باشد و رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نمایند.

انواع مدل و طرح های به روز صفحه کابینت در رونق بازار این محصول تاثیر به سزایی داشته است. صفحه های ۳ و ۵ سانتی در انواع مدل و طرح های روز طرح سنگ تیره، براق، تکنو تیره،تیره و روشن براق، تیره و روشن مات، سفید شنی براق، سفید شنی مات، کرم شنی براق، کرم شنی، ونگه براق، ونگه مات، کالباسی، مشگی شنی، مشگی شنی براق، کرم آلمانی، آنتیک جیویز، آنتیک لایت، آبنوس، آبنوس براق، کوارتز روشن براق، کوارتز تیره براق، گلکسی تیره، طرح سنگ روشن براق و انواع طرح سنگ تیره مات ارائه می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن