صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینت سرامیکی ام دی اف

صفحه کابینت سرامیکی ام دی اف

به جرات می توان گفت صفحه کابینت آشپزخانه از نوع طرح و مدل کلاسیک در بین صفحه کابینت های موجود در بازار است. از بین تمام مدل های کلاسیک، صفحه کابینت سرامیکی ام دی اف بهترین و زیباترین گزینه برای تمامی آشپزخانه ها خواهد بود. صفحه کابینت طرح سرامیکی ام دی اف در هر آشپزخانه ای که قرار بگیرد زیبا و خواستنی جلوه خواهد کرد. صفحه کابینت طرح سرامیکی ام دی اف به راحتی با تمام رنگ ها هماهنگ می شود.

مزایای صفحه سرامیکی

مزایای صفحه کابینت طرح سرامیکی ام دی اف بسیار زیاد بوده و فقط در زیبایی آن خلاصه نمی شود. صفحه کابینت طرح سرامیکی ام دی اف به راحتی نمی شکند و خش بر نمی‌ دارد. همچنین در برابر حرارت و گرمای بالا نیز بسیار مقاوم است. اگر چه مانند سایر طرح ها شاید دوام نداشته باشد اما همچنان در زمره صفحه کابینت های مقاوم و مستحکم قرار دارد. بنابراین صفحه کابینت سرامیکی ام دی اف به راحتی تا ده ها سال عمر می کند و زیبایی خود را حفظ می کند. از آنجایی که صفحه سرامیکی ام دی اف انعطاف پذیری بیشتری دارد و لبه آن خمیده شده و گوشه تیزی نخواهد داشت.

برای افزایش مقاومت صفحه کابینت سرامیکی ام دی اف از لایه و مواد محافظ استفاده می شود. درست مثل سایر  صفحات کابینت، از دو نوع ماده روکش برای صفحه کابینت سرامیکی ام دی اف استفاده می شود. یک نوع فقط سطحی است و دیگری نفوذی. هر دو نوع باید به مرور زمان ترمیم شود تا سطح صفحه کابینت سرامیکی صاف و دست نخورده باقی بماند. لایه سطحی برای محافظت از این صفحه کابینت در برابر مواد اسیدی بسیار خوب جواب می دهد. اما مدل های نفوذی به درون صفحه کابینت نفوذ کرده و از آن در برابر لک کاملا محافظت می کند.

برخی از رنگ های صفحه کابینت سرامیکی ام دی اف به اصطلاح فول بادی تولید می شود. به این صورت که رنگ داخل صفحه سرامیکی با رنگ رویه آن کاملا همسان است.

طرح سنگ و بتن صفحه ام دی اف

تولید کنندگان دنیای امروز، اصلی تربن هدف خود را تولید انواع محصولات مطابق با انواع سلیقه های مشتریان است. به همین منظور تولید کنندگان صفحه کابینت نیز این هدف و معیار را سر لوحه خود قرار داده و تلاش کرده اند برای هر سلیقه ای انتخابی وجود داشته باشد و رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نمایند. درحال حاضر چندین نوع طرح و رنگ صفحه کابینت در کارخانه های داخلی و خارجی تولید می شوند که جهت شناسایی آنها نیازمند است تا تمام کاتالوگ ها و بروشورهای مربوط به صفحه کابینت را بررسی کنیم.

در حال حاضر یکی از جدید ترین طرح های صفحه کابینت ام دی اف، طرح بتن و طرح سنگ است که روکش های این نوع ام دی اف دقیقا مشابه سنگ و بتن واقعی است که نمونه متریال جدید ام دی اف است و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می شود و به زودی توانست بازار خوبی را جذب کند و به دلیل مقاومت طرح بتن و طرح سنگ صفحه ام دی اف بسیار پر طرفدار شده و تقریبا با سبک مدرن منازل و آشپزخانه ها هم خوانی داشته و از استقبال خوبی برخوار است.

اگر چنانچه شما هم قصد تهیه صفحه کابینت طرح جدید را دارید پیشنهاد ما برای شما، طرح سنگ و طرح بتن صفحه ام است که بسیار به روز و شیک است و طبق استاندارد های جهانی تولید شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن