صفحه کابینت تهران

بورس صفحه کابینت تهران و شهرستان

بورس صفحه کابینت

بورس صفحه کابینت تهران و شهرستان همجوار افتتاح شد. در این مرکز انواع صفحه کابینت ایرانی و خارجی با بهترین قیمت بازار مستقیما عرضه می شود.

اولین بورس تخصصی

بورس خرید و فروش انواع صفحه کابینت های ساخته شده از مغز ام دی اف در تهران و شهرستان ها بسیار پررونق است. این محصولات به دلیل لیست قیمت جدید مناسب، تنوع در طرح و رنگ و کارآیی های بسیاری که دارند آمار استفاده بالایی در تولیدات دارند. در حال حاضر چند کارخانه مختلف در کشور اقدام به تولید این محصولات با تنوع رنگی و میزان کیفیت مختلف کرده اند. قیمت این صفحه کابینت ها نیز در بورس معاملات تهران و شهرستان با توجه به کیفیت و چندین مورد دیگر متفاوت است. البته به صورت کلی می توان گفت که قیمت انواع ایرانی این محصولات نسبت به سایر نمونه ها بسیار مناسب تر و ارزان تر می باشد. در میان تولیدات ایرانی نیز اختلاف قیمت هایی وجود دارد.

دلایل تفاوت قیمت

این اختلاف قیمت معمولا مربوط به نوع مغزی و روکش استفاده شده در تولید می باشد. برخی از این ورقها با استفاده از مغزی خام ایرانی و برخی با مغزی خارجی مانند واناچای یا غیره تولید می شوند. مات یا براق و تک لب یا دو لب بودن صفحه کابینت نیز در قیمت فروش این محصولات تاثیر گذار است. صفحه کابینت ۵ سانتی متری نرخ فروش بالاتری از نوع ۳ سانتی متری خود دارند. البته بورس عرضه صفحه کابینت در تهران شهرستان ها ممکن است این محصولات را با قیمت های متفاوتی به فروش برسانند. معمولا بورس های فروش مستقیم دایر در تهران و شهرستان ها به دلیل تهیه مستقیم محصولات از کارخانه تولید کننده، مناسب ترین نرخ را برای این صفحات پیشنهاد می دهند.

درخواست خرید

  • قیمت و تنوع محصولی در این مجموعه زبانزد فعالان بزرگ کشور شده است.
  • شرکت برین چوب بورس عرضه انواع صفحه کابینت های ایرانی با کیفیت بسیار بالا است.
  • این شرکت مرکز فروش اصلی و مستقیم صفحات تولید شده توسط کارخانه بزرگ برین چوب اردبیل می باشد.

عرضه انواع صفحه کابینت های تولید شده با مغز خام ایرانی و خارجی دو لب و تک لب در ابعاد مختلف به تهران و سایر شهرستان ها توسط این شرکت صورت می گیرد. محصولات ارائه شده در این مرکز از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برخوردار می باشند. با تهیه این محصولات از دفتر فروش مرکزی شما می توانید خرید خود را با قیمت کارخانه انجام دهید. ارسال بار به بورس و بازار عرضه شهرستان های مختلف و استان تهران در کوتاه ترین زمان انجام می گیرد. برای خرید و ثبت سفارشات خود می توانید با شماره تلفن های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن