صفحه کابینت

شرکت تولید کننده صفحه کابینت ارزان

تولید کننده صفحه کابینت

شرکت تولید کننده صفحه کابینت ارزان قیمت کدام است؟ میزان تخفیف برای سفارشات بالای یک خاور از انواع صفحه کابینت ۳ و ۵ سانتی چقدر است؟

چندین شرکت مختلف در داخل کشور در زمینه ساخت صفحه کابینت فعالیت دارند. محصولات تولید کننده های ایرانی با قیمت ارزان تر از نمونه های خارجی در بازار کشور به فروش می رسند. اما خود این محصولات نیز دارای انواع مختلف با قیمتهای متفاوتی هستند. صفحات ساخته شده از ام دی اف در حال حاضر بیشترین استفاده را در کشور دارند به همین دلیل این نوع محصولات توسط تولید کننده های بسیاری ساخته و به بازار عرضه می شوند. در چند سال گذشته نوعی از این محصولات که با استفاده از مغزی نئوپان ساخته می شدند در بازار وجود داشت. این نوع صفحات با قیمت بسیار ارزان تری به فروش می رسیدند. اما از نظر کیفیت و مقاومت پایین تر از سایر مدل ها بودند.

صفحه کابینت نئوپان یا MDF

به همین دلیل هم اکنون ساخت و استفاده از صفحه کابینت ارزان لترونی (نئوپان) منسوخ شده است. در حال حاضر شرکت های تولید کننده ایرانی صفحه کابینت با کیفیت را با استفاده از مغزی ام دی اف تولید می کنند. از انواع مغز MDF ایرانی و خارجی مانند ورق خام واناچای و غیره برای ساخت این صفحات استفاده می شود. تنوع رنگ و طرح این محصولات نیز روز به روز در سمپل محصولات شرکت های تولید کننده صفحه بیشتر می شود. رنگ بندی این صفحات باید متناسب با رنگ ام دی اف استفاده شده در کابینت باشد. به همین دلیل با اضافه شدن طرح های جدید به این سمپل ها، تعداد رنگهای جدید در بین این محصولات نیز بیشتر می شود. ساخت این صفحات در رنگهای متفاوت برای تمام ابعاد استاندارد صورت می گیرد.

بهترین کارخانه ایرانی

شرکت برین چوب اردبیل یکی از تولید کننده گان بزرگ انواع صفحه روی کابینت ام دی اف ارزان قیمت است. محصولات این کارخانه با استفاده از مغزی با کیفیت ایرانی و خارجی و روکشهای بسیار زیبا و مرغوب تهیه شده است. به همین دلیل است که صفحات کابینت برند برین چوب یکی از زیباترین، با کیفیت ترین و مرغوب ترین نمونه های موجود در بازار معاملات کشور می باشد. دفتر فروش مرکزی این شرکت با ارائه این محصولات به قیمت ارزان سعی در کسب رضایت خریداران و مصرف کننده گان گرامی دارد. برای خرید صفحه کابینت های ۳ و ۵ سانتی این برند در انواع طرح ها و دو نوع مات و براق می توانید با مشاوران فروش این شرکت در تماس باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمتها و شرایط انجام معامله، با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن