صفحه کابینت براقصفحه کابینت مات

بورس صفحه کابینت مات یا براق

صفحه مات براق

بورس صفحه کابینت مات یا براق کجاست؟ آیا امکان ثبت سفارش مستقیم از کارخانه وجود دارد؟ لیست قیمت روز صفحه کابینت در اینجا چند است؟

صفحه کابینت های مختلفی با استفاده از متریال متفاوت در کشور به تولید می رسد. پر استفاده ترین نوع این محصولات در بازار معاملات کشور نوع ام دی افی یا چوب مصنوعی این محصولات است. این نوع از صفحه کابینت ها دارای چند اندازه و ابعاد متفاوت است. همچنین دو مدل تک لب و دو لب این محصولات توسط تمامی کارخانه های ایرانی به تولید می رسد. از نظر نوع روکش نیزاین محصولات دارای دو نوع مات و براق می باشد. هر کدام از این محصولات بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان انتخاب شده و به کار گرفته می شوند. این دو مدل معمولا دارای اختلاف قیمت های جزئی می باشند. در لیست قیمت های اعلام شده محصولات معمولا نوع براق از نوع مات گران تر است. البته ممکن است برخی از بورس عرضه صفحه کابینت هر دو نوع این محصولات را با قیمت یکسان به فروش برسانند.

بورس عرضه صفحه تاپس

مراکز عرضه صفحه کابینت ام دی اف در کشور در مراکز مختلفی فعال هستند. بیشتر فروشگاه های عرضه محصولات چوبی در کشور انواع متفاوت از این محصولات را به فروش می رسانند.بورس های عرضه مختلف در کشور انواع متفاوتی ازصفحه کابینت ها را به فروش می رسند. عرضه انواع طرح های صفحات با تنوع رنگ بندی بالا و دو نوع روکش مات و براق در این بورس های فروش صورت می گیرد. می توان گفت که خرید انواع صفحات مات و براق با رنگ های متنوع در شهر های مختلف کشور کار سختی نیست. تقریبا تمامی مراکز عرضه مختلف در سراسر کشور مدل های متنوعی از این محصولات را با قیمت ها و برند های متنوع عرضه می کنند.

تولید کننده ایرانی

بازار بزرگ ایران انواع مختلفی از صفحه کابینت های ام دی اف را با مدل های متنوع تولید می کند. در سمپل تولیدات این برند موفق ایرانی می توانید انواع مختلفی از طرح های متنوع صفحه کابینت را با روکش های مات و براق مشاهده کنید. تمامی محصولات موجود در این سمپل در دو نوع مات و براق قابل سفارش می باشند. جهت کسب اطلاعات و ثبت سفارشات می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ با شماره های تماس اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این شرکت همه روزه از ساعت ۸ ال ۱۸ آماده ارائه اطلاعات لازم به مشتریان گرامی می باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن