صفحه کابینت

انواع مختلف طرح صفحه کابینت

طرح صفحه کابینت

انواع مختلف طرح صفحه کابینت در بازار بزرگ ایران عرضه شده است. برای ثبت سفارش و خرید مستقیم می توانید با مشاوران فروش ارتباط بگیرید.

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلف و طرح های متفاوتی می باشند. هر کدام از این مدل ها برای استفاده با ام دی اف هایی با طرح های متفاوت تولید و عرضه می شوند. سبک طراحی آشپزخانه نیز در نوع صفحات انتخابی تاثیر بسیار زیادی دارد. انواع مختلط مدل های صفحه کابینت در برند های موجود در بازار ممکن است متفاوت باشد. رنگ های متفاوتی برای این محصولات وجود دارند. انواع مدل هایی با نقش های چوب، سنگ، شنی، ساده، کتان، فانتزی، کوارتز، گلکسی و غیره بخشی از مدل های مختلف موجود می باشند. هر کدام از این گروه ها خود دارای چندین مدل متنوع می باشند. برخی از این مدل ها رنگ هایی هستند که به صورت عمومی در بازار وجود دارند. برخی نیز طرح هایی هستند که به طور اختصاصی توسط کارخانه خاصی تولید می شود.

تنوع طرح و رنگ در سمپل صفحه کابینت ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در صورت وجود انواع مدل ها با تنوع بالا مشتریان بیشتری می توانند آزادانه خرید خود را از میان نمونه های موجود در کاتالوگ های مختلف انجام دهند. در حقیقت این تنوع در مدل باعث می شود تا سمپل صفحه کابینت های یک برند طیف بیشتری از سلیقه مشتریان بیشتر را پوشش دهد. به همین دلیل تولیدی های مختلف سعی دارند تا کاتالوگ روز صفحه کابینت خود را کاملا به روز و متنوع نگه دارند. در حال حاضر طرح هایی مانند صفحات نقش چوب از بیشترین محبوبیت در بازار برخوردار است. برخی مدل های جدید سنگی مانند کورین و کوارتز نیز فروش بالایی دارند. به غیر از این نمونه ها طرح های ساده نیز مانند همیشه به دلیل امکان استفاده در محیط های مختلف محبوبیت و آمار فروش خوبی دارند.

گالری نمونه طرح صفحه کابینت

انواع  مختلف طرح های صفحه کابینت را می توانید در بخش گالری رنگ بندی محصولات برین چوب مشاهده نمایید. این کارخانه یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع صفحات مخصوص روی کابینت در کشور می باشد. محصولات این برند از نظر درجه کیفی در رده بسیار مناسب و بالایی قرار دارند. همچنین قیمت فروش صفحه های برند برین چوب به نسبت مرغوبیت بالای آن ها بسیار مناسب می باشد. تنوع رنگی و امکان تولید در ابعاد سفارشی نیز از دیگر ویژگی های مثبت محصولات این کارخانه بزرگ ایرانی می باشد. برای خرید محصولات و تولیدات این برند می توانید با دفتر فروش مرکزی کارخانه تماس بگیرید. شماره های تماس با این بخش در سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن