صفحه کابینت

انواع مدل صفحه کابینت

انواع مدل صفحه کابینت

آشپزخانه یکی از مهمترین بخش ها و قلب تپنده هر خانه ای است بنابراین باید در دکوراسیون و طراحی آن دقت و حساسیت بیشتری داشته باشید. بهتر است که در هنگام طراحی آشپزخانه در انتخاب نوع و مدل صفحه کابینت کمی سخت گیر باشید زیرا صفحه کابینت آشپزخانه مهمترین وسیله در درون آشپزخانه است که نقش مهمی در دکوراسیون آن دارد.

اگرچه در طول دهه گذشته استفاده از صفحه کابینت سنگ طبیعی به دلیل ظاهر لوکس و جذاب در میان مصرف کنندگان پر طرفدار بوده اما امروزه انواع مدل صفحه کابینت آشپزخانه تنوع بیشتری داشته که به معرفی چند مدل از انواع صفحه کابینت آشپزخانه از لحاظ ابعاد می پردازیم.

صفحه کابینت های آشپزخانه از لحاظ اندازه از ۵۰ تا ۹۰ سانتی متر تقسیم بندی می شوند که با ضخامت های ۳,۵ تولید شده و هر کدام در بخشی از صفحه کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین صفحه کابینت آشپزخانه از لحاظ رنگ، طرح انواع مدل صفحه مختلف دارند. صفحه کابینت های طرح سنگ یا سنگ مصنوعی کورین و کوارتز، صفحه کابینت های طبیعی و کلاسیک مثل سنگ مرمر، گرانیت، سرامیک، صفحه کابینت های ام دی اف که در طرح و رنگ های مختلف طرح چوب، طرح سنگ، در رنگ های تیره و روشن، شنی، مات، براق، یکدست و … تولید می شوند که از انواع مختلف صفحه کابینت آشپزخانه محسوب می شوند.

تنوع جنسی و رنگی  صفحه کابینت

جدای از پسند صفحه کابینت از روی طرح و رنگ، از نظر تنوع جنس  و رنگی صفحه نیز تقسیم بندی مختلفی دارند که نیازمند شناخت کافی از نظر جنسی و کیفیت و سایر عناصر هستند.

صفحه کابینت از جنس چوبی از صفحات چوبی زیبا، گرم و به طور شگفت انگیزی با دوام هستند که تا زمانی که خط و خش نداشته باشند بسیار براق به نظر می رسند. این صفحه کابینت جنس چوبی در بالاترین لایه صفحه کابینت چسبانده می شود تا تاب برندارد، عامل اصلی آسیب به صفحه کابینت چوبی حرارت و رطوبت است.

صفحه کابینت های از جنس سنگ مهندسی کوارتز و کورین که از مواد معدنی طبیعی تولیدی شده و زیبایی منحصر به فردی دارند و بسیار محکم و با دوام بوده و نیاز به پرداخت و آب بندی ندارند و در مقابل خش و خط مقاومت بالایی دارند. و همچنین آنتی باکتریال هستند و در دهه های گذشته این صفحات جای خود را به صفحه کابینت پی وی سی و اچ پی ال داده اند که به علت استحکام بالایی که دارند و سایر ویژگی ها، بسیار پر طرفدار هستند.

علاوه بر این صفحه کابینت ها، مدل های متنوع صفحه کابینت گرانیتی، آکریلیک، صفحات فشرده سرامیکی پرسلن و سنگ های مهندسی از نظر جنس و رنگ در بازار صفحه کابینت موجود است که هر کدام بنا به ویژگی منحصر به خود، کاربردهای گوناگون دارند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن