صفحه کابینت

عرض و طول صفحه روی کابینت

عرض و طول صفحه کابینت

عرض و طول صفحه روی کابینت به صورت استاندارد مشخص است. برای خرید یا ثبت سفارش با سایز دلخواه لطفا از طریق این وبسایت اقدام کنید.

مدلهای صفحه کابینت

صفحه های ام دی اف روی کابینت در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. این محصولات دارای چند اندازه استاندارد و مشخصی هستند که در تولیدات داخل کشور بیشترین استفاده را دارند. به همین دلیل ساخت آن ها نیز بیشتر از سایر سایزها است. برخی از کارحانه ها ابعاد بزرگتری را نیز به عنوان اندازه های سفارشی برای مشتریان تولید می کنند. برخی از کارخانه ها ابعاد مشخصی برای انواع مدلهای صفحه کابینت خود دارند. اما برخی از تولیدی ها نیز امکان ساخت انواع صفحه مخصوص روی کابینت در طول و عرض دلخواه مشتری را دارد. همچنین ممکن است برخی از از این مراکز تولید در تولید ابعاد سفارشی محدودیت رنگ یا تیراژ ساخت داشته باشند. بهتر است قبل از ثبت سفارشات خود درباره شرایط ثبت سفارش و ابعاد قابل تولید توسط برند مورد نظر خود اطلاعات کافی کسب نمایید.

صفحه روی کابینت از جنس ام دی اف در ایران در عرض ۶۰ سانتی متر با طول ۴ متر و ۱۰ سانتی متر تولید می شود. معمولا صفحاتی با این طول و عرض در دو ضخامت ۵ سانت و ۳ سانتی متری در بازار وجود دارند. هر کدام از این سایز ها دارای دو مدل مات و براق هستند. یک لب یا دو لب بودن صفحه های روی کابینت نیز در تمامی سایز ها طبق سلیقه و نیاز مشتری اعمال می شود. عرض های ۶۵، ۷۵، ۹۵ و غیره نیز اندازه های معمولی هستند که برای ابعاد سفارشی در نظر گرفته می شود. اما معمولا طول این محصولات درتولیدات سفارشی نیز ۴ متر و ۱۰ سانت است. ضخامت های بیشتر از ۳ و ۵ سانتی نیز توسط کارخانه های مختلف ایرانی ساخته می شوند.

کارخانه تولید ایرانی

کارخانه برین چوب یکی ازتولیدکنندگان ایرانی انواع صفحه روی کابینت ایرانی می باشد. این تولیدی بزرگ با استفاده از متریال با کیفیت سعی در ساخت محصولاتی با درجه کیفی بسیار بالا دارد. ابعاد و اندازه های صفحه روی کابینت تولید شده در این مرکز شامل طول و عرض های مختلفی می باشد. اندازه های استاندارد این محصولات در رنگ ها و طرح های مختلف با دو ضخامت ۵ و ۳ وجود دارند. اندازه های سفارشی نیز با طول، عرض، و ضخامت های مختلف تولید می شوند. برای خرید این محصولات با مناسب ترین قیمت می توانید با شماره تماس های دفتر پخش مرکزی این کارخانه تماس بگیرید. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز در اسرع وقت تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن