صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینت ام دی اف چند است؟

صفحه کابینت ام دی اف چند است؟

ام دی اف جزو پر مصرف ترین متریال های ساخت صفحه کابینت است و در عین حال جزو ارزانترین متریال تولید صفحه کابینت است. برای صفحه کابینت از ام دی اف مختلف با ضخامت ۳ و ۵ استفاده می شود. وجه تمایز انواع صفحه کابینت ام دی اف تفاوت نوع روکش آن است.

امروزه روکش های مختلفی برای صفحه کابینت ام دی اف ساخته شده است. تفاوت در نوع روکش صفحه کابینت سبب شده تا قیمت انواع صفحه کابینت ام دی اف، متغیر شود. ام دی اف به دلیل خوش قیمت بودن از طرح های پر فروش و پر طرفدار دنیا است که با الگو برداری از نمونه های خارجی تولید کرده اند. تنوع روکش صفحه کابینت ام دی اف بسیار گسترده است. البته تفاوت تنها به نوع روکش خلاصه نمی شود، صفحه کابینت از نظر ابعاد نیز انواع مختلف دارند. اما یک سوال همواره در مورد صفحه کابینت ام دی اف وجود داشته و آن این است که صفحه کابینت ام دی اف چند است؟

صفحه کابینت ارزان

صفحه کابینت ام دی اف ارزان موجود در ایران صفحه هایی هستند که با مواد اولیه داخلی و ام دی اف تولید شده باشند. این محصول به نسبت سایر محصولات با قیمت ارزان تری به فروش می رسد. مراکز خرید و فروش صفحه کابینت ام دی اف ارزان متعددی در کشور،اقدام به خرید و فروش صفحه کابینت ام دی اف ارزان می کنند که عرضه این صفحه ارزان در مراکز رسمی خرید و فروش کارخانجات  تولید کننده صورت می گیرد.

با خرید صفحه کابینت ام دی اف ارزان در واقع یک حرکت اقتصادی انجام می دهید. به این صورت که هم صفحه کابینت دلخواه خود را تهیه می کنید و هم در قبال کیفیت محصول، قیمت مناسبی را پرداخت می کنید. خرید صفحه کابینت ام دی اف ارزان به این معنی نیست که محصول کیفیت خوبی ندارد، بلکه فقط و فقط از مواد اولیه داخلی تولید شده است.

در این جا به این سوال که صفحه کابینت ام دی اف چند است از۱۶۰۰۰۰۰ شروع می شود تا ۲۰۰۰۰۰۰ تومان. با آوردن قیمت نمونه های آن اشاره می کنیم:

  • صفحه کابینت ام دی اف تک لب ۳ سانتی:
  • صفحه کابینت ام دی اف دو لب ۳ سانتی:
  • صفحه کابینت ام دی اف تک لب ۵ سانتی:
  • صفحه کابینت ام دی اف دو لب ۵ سانتی:

اگر چنانچه نیاز دارید صفحه کابینت ام دی اف ارزان قیمت خریداری کنید حتما با شماره های دفتر فروش کارخانه های تولیدی که در سایت اعلام شده است، تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش پس از ارائه اطلاعات لازم به شما، سفارشات خرید را ثبت خواهند کرد. سفارش شما پس از کوتاه ترین زمان تامین و در اسرع وقت به دست شما رسانده می شود.

قیمت روز انواع صفحه تاپس

صفحه تاپس های موجود در ایران صفحه هایی با قیمت مناسب هستند که با مغز نئوپان ساخته شده اند. این محصول به نسبت سایر محصولات با قیمت مناسب تری به فروش می رسد. تولیدی های بسیار زیادی در کشور صفحه تاپس با مغز ام دی اف تولید می کنند که عرضه این صفحه تاپس ارزان با مغز ام دی اف در مراکز رسمی فروش کارخانجات صورت می گیرد.

صفحه تاپس از روکش شدن ورق های ام دی اف خام با رویه های اچ پی ال ساخته شده است. نوع ارزان قیمت آن نیز نمونه های هستند که به وسیله نئوپان تولید می شوند. در این بخش قیمت روز انواع صفحه تاپس آورده شده است.

  • صفحه تاپس نئوپان:
  • صفحه تاپس ام دی اف:
  • صفحه تاپس طرح سنگ شده:
  • صفحه تاپس اچ پی ال:

در صورتی که نیاز دارید صفحه تاپس با قیمت مناسب تری خریداری کنید حتما با شماره های دفتر فروش محصولات کارخانه که در سایت اعلام شده است، تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش پس از ارائه اطلاعات لازم به شما، سفارشات خرید را ثبت خواهند کرد. سفارش شما پس از کوتاه ترین زمان تامین و در اسرع وقت به دست شما رسانده می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن