صفحه کابینت

کارخانه تولید کننده انواع صفحه کابینت

تولید صفحه کابینت

کارخانه تولید کننده انواع صفحه کابینت کجاست؟ لیست قیمت فروش صفحه کابینت ام دی اف و PVC ایرانی چند است؟ شماره تلفن بازار صفحه ایران چیست؟

در حال حاضر چندین کارخانه مختلف در زمینه تولید انواع صفحه کابینت در بخش های مختلف ایران فعالیت دارند. این کارخانه های تولید کننده، از انواع مواد اولیه مثل چون، سنگ، فرآورده های چوبی، پلاستیک جهت تولید انواع صفحه کابینت استفاده می کنند. بزرگترین کارخانه های تولید کننده انواع صفحه کابینت در حال حاضر در استان های مختلف کشور مشغول به فعالیت هستند. محصولات هر کدام از این کارخانه های تولید کننده به نسبت کیفیت و قیمت خود دارای مشتریانی از سراسر کشور هستند.

کارخانه های بزرگ و کوچک تولید کننده انواع صفحه کابینت هر کدام بخشی از نیاز بازار به این محصول را تامین می کنند. صفحه کابینت های عرضه شده توسط بزرگترین کارخانه های ساخت صفحات متناسب با مدل های جدید و قدیمی، با مواد اولیه متنوع و طرح های گوناگون مانند طرح چوب، طرح سنگ، طرح کورین، طرح کوارتز و … وجود دارد.

طرح و رنگ صفحه

علاوه بر نمونه های ذکر شده، انواع صفحه کابینت در طرح و مدل های روز طرح سنگ تیره، براق، تکنو تیره، سامان یولی براق، سامان یولی مات، سفید شنی براق، سفید شنی مات، کرم شنی براق، کرم شنی، ونگه براق، ونگه مات، کالباسی، مشگی شنی، مشگی شنی براق، کرم آلمانی، آنتیک جیویز، آنتیک لایت، آبنوس، آبنوس براق، کوارتز روشن براق، کوارتز تیره براق، گلکسی تیره، طرح سنگ روشن براق و طرح سنگ تیره مات در کارخانه تولید کننده انواع صفحه کابینت ساخته شده و به بازار ارائه می شود.

بزرگترین تولید کنندگان صفحه در ایران

مرکز درخت سبز جزو بزرگترین تولید کنندگان انواع صفحه کابینت با کیفیت ایرانی با مناسب ترین قیمت در کشور است. این مرکز دفتر اصلی پخش صفحه ایرانی برند درخت سبز است. این کارخانه یکی از بزرگترین مراکز تولید کننده صفحه کابینت ایرانی با کیفیت درجه یک در کشور است.

چوب خام و مغزی استفاده شده برای تولید این نوع محصولات از انواع مختلف ایرانی و خارجی بوده است که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. روکش اچ پی ال استفاده شده در تولید صفحات برند درخت سبز نیز از نظر زیبایی و طرح و رنگ و مقاومت در برابر ضربه و گرما از برترین نمونه های موجود هستند. انواع صفحه تولید شده در این کارخانه در ابعاد و اندازه های مختلف توسط این مرکز تولید و در بازار مصرف پخش می شود.

کارخانه درخت سبز به عنوان بزرگترین تولید کنندگان انواع صفحه در ایران آماده دریافت و ساخت انواع صفحه در ابعاد و اندازه های سفارشی است. برای ثبت سفارش خرید و یا اطلاع از شرایط و میزان حجم ساخت می توانید با شماره های دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید. اطلاعات بیشتر درمورد قیمت و کاتولوگ رنگ بندی صفحه کابینت های بزرگترین تولید کننده صفحه در ایران نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

همچنین شما می توانید از طریق بخش چت آنلاین که بر روی وب سایت قرار داده شده به صورت شبانه روزی سوالات مربوط به صفحه کابینت تولید ایران را از گروه پشتیبانی و مشاوره در میان بگذارید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن