صفحه کابینت کورین

رنگ بندی صفحه کابینت کورین

رنگ بندی صفحه کابینت کورین

سنگ مصنوعی کورین یک ماده فرآوری شده است که یکی از پرطرفدارترین انواع صفحه کابینت آشپزخانه به حساب می آید. در واقع صفحه کورین ترکیبی از ذرات رزین و اکریلیک است که به شکل ورق یا دیگر اشکال، فشرده شده است. تقریباً ۵۰ سال از تولید صفحه کابینت کورین می گذرد اما استفاده از آن در صنعت طراحی داخلی و تولید صفحه کابینت آشپزخانه به سال های اخیر باز می گردد.

از مزایای صفحه کابینت کورین می توان به رنگ بندی و الگو های مختلف، نداشتن خلل و فرج های سطحی، مقاومت در برابر تغییر رنگ، تعمیر در بعضی موارد آسیب دیدگی، سفارش در ابعاد و اندازه های مختلف اشاره کرد.

از انواع مختلف رنگ بندی صفحه کابینت کورین می توان در مورد مدل گرانیت، سرامیک، طرح مرمر که همگی زمینه روشن رنگ با ریز دانه های تیره از حمله سیاه و خاکستری اشاره کرد و  اطلاعاتی داد. مدل گرانیت، سرامیک و طرح مرمر با رنگ بندی روشن و تیره صفحه کابینت کورین از صفحه کابینت هابی است که در صنعت کابینت سازی سابقه زیادی دارد و استفاده از آن برای آشپز خانه های لوکس توصیه می شود. مزایای مدل گرانیت، مرمر و سرامیک صفحه کابینت کورین عبارتند از: مقاومت زیاد در برابر حرارت و گرما، تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ و طرح گرانیت، بسیار قوی و با دوام، بعد از گذشت زمان با استفاده از مواد براق کننده مثل روز اول نو و تازه می شود.

گالری رنگ صفحه کابینت بازار ایران

صفحه کابینت تولید شده با بهترین مواد اولیه که در بازار ایران موجود است. در حال حاضر این نوع صفحه بیشترین میزان استفاده را در میان مصرف کنندگان دارد. یکی از روش های نوین ارائه صفحه کابینت به بازار ایران، راه اندازی گالری رنگ بندی صفحه در سایت بازار ایران است تا خریداران به راحتی از بخش گالری رنگ بندی صفحه که به صورت آنلاین در اختیار آنها قرار داده می شود، بهره مند شده و بهترین انتخاب را به اساس سبک و رنگ بندی صفحه از گالری انجام دهند.

گالری رنگ بندی صفحه کابینت بازار ایران که در حال حاضر مشغول به فعالیت است یکی از بزرگترین بازارهای ایران است که در بخشی از سایت بازار ایران گالری رنگ بندی صفحه کابینت خود را در دسترس مشتریان قرار می دهد. گالری رنگ بندی نیز می تواند برای انجام انتخاب مناسب به مشتری کمک کند. در کنار رنگ بندی صفحه، قیمت و سایر مشخصات فنی صفحه نوشته شده است که علاوه بر زیبایی، به کیفیت و قیمت صفحه نیز توجه شده است. زیرا زیبایی با کیفیت است که برتری خود را دو چندان می کند.

در صورت داشتن هر گونه پرسش در مورد گالری رنگ بندی صفحه کابینت بازار ایران می توانید از طریق شماره های تماس که در سایت فروش صفحه در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شده، تماس حاصل فرمایید و مشاوره لازم را از تیم پشتیبانی فروش دریافت کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن