صفحه کابینت

سفارش خرید صفحه کابینت یکپارچه

خرید صفحه کابینت

سفارش خرید صفحه کابینت یکپارچه و یکدست را در اینجا ثبت کنید. انواع صفحه کابینت ام دی اف ۳ و ۵ سانتی درجه یک با کمترین قیمت ارائه می شود.

تنوع و مدل های صفحه کابینت

صفحه کابینت ها از نظر تنوع جنس و ابعاد در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. اندازه محصولات یکی از مهمترین گزینه هایی است که برای صفحات باید در نظر گرفت. برای محیط هایی که قصد اجرای صفحه کابینت و جزیره را صورت یکپارچه داشته باشید لزوم وجود این محصولات در ابعاد بزرگ بسیار اهمیت خواهد داشت. معمولا این صفحات در ایران با عرض ۶۰ سانتی متری تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. بنابر این برای تهیه صفحه کابینت یکپارچه باید آن را به صورت ثبت سفارش نولید خریداری کرد. البته برخی از مراکز این محصولات را به صورت معمول در ابعادی مانند ۷۰ و ۹۵ نیز تولید می کنند. اما به طور کلی بخش اعظم این محصولات در همان ابعاد استاندارد یعنی طول ۴ متر و ۱۰ سانتی متر و عرض ۶۰ سانت ساخته می شوند.

سفارش صفحه کابینت

برای سفارش خرید صفحه کابینت آشپزخانه با ابعاد بزرگ برای تولیدات یکپارچه نیز شرایط خاصی وجود دارند. برای مثال برخی از تولیدی ها این محصولات را فقط در تیراژ بسیار بالا تولید می کنند. برخی از مراکز نیز ممکن است برای این تولیدات محدودیتی در طرح ها و رنگ های انتخابی داشته باشند. از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای سفارش خرید صفحه کابینت یکپارچه وجود دارد این است که ممکن است فقط امکان تولید صفحاتی با عرض، طول و ضخامت مشخص بزرگ تر از استاندارد وجود داشته باشد. در این صورت تهیه اندازه دلخواه و مورد نیاز مشتری کار دشواری خواهد بود. برای ثبت سفارش خرید صفحات به صورت یکپارچه و در ابعاد بزرگ می توانید با تماس با مراکز تولیدی شرایط ساخت را جویا شوید.

معمولا استفاده از صفحه کابینت های یکپارچه از نوع سنگ هایی مانند کورین صورت می گیرد. این محصولات معمولا قیمت بسیار بالایی دارند به همین دلیل آمار استفاده زیادی در کشور ندارند. شرکت صفحه کابیت برین چوب برای اولین بار صفحات یکپارچه را با استفاده از مغزی ام دی اف و در ابعاد سفارش شده و دلخواه به تولید می رساند. برای مشاهده رنگ بندی این محصولات می توانید از بخش گالری رنگ بندی محصولات دیدن کنید. تمامی مدل های موجود در کاتالوگ این بخش قابل سفارش و خرید می باشند.جهت خرید محصولات کارخانه برین چوب می توانید با شماره های بخش فروش این مرکز در تماس باشید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در خصوص نحوه ثبت خرید و توید و همچنین قیمت محصولات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن