صفحه کابینت کورین

خرید صفحه کابینت کورین

خرید صفحه کابینت کورین

کورین نام اولین برند صفحات سالیس سرفیس است که در میان متخصصان به این نام شناخته شده است. اسم اصلی صفحه کابینت کورین، سالید سرفیس است که شامل ترکیبی از آلومینایی تری هیدرات، رزین های اکریلیک، اپوکسی، پلی استر و رنگدانه است. سنگ مصنوعی یا طرح سنگ کورین، صفحات صد در صد اکریلیکی هستند که شامل مشخصه های متعددی می شوند. از جمله مهمترین آنها طیف وسیعی از رنگ کورین است که می تواند در اجرای این صفحات در مکان ها و پروژه های مختلف می تواند بسیار پر کارآمد باشد.

همچنین فرم پذیزی صفحه کابینت کورین و طرح سنگ باعث شده که در پروژه های قوس دار از متریال کورین و طرح سنگ بیشتر استفاده شود. در صورتی که سنگ کورین و طرح سنگ شکسته یا خراشیده شوند، در اغلب موارد می توان توسط افراد مجرب مورد تعمیر قرار داد و یا با خرید صفحه کابینت کورین و طرح های جایگزین سنگ های خرد شده شوند.

بازار صفحه کابینت

در حال حاضر بازار خرید صفحه کابینت کورین بیشتر توسط محیط های تجاری و صنعتی در حال گردش است، زیرا به دلیل نو و تازه بودن این محصول، تبلیغات کافی برای خرید صفحه کابینت کورین صورت نگرفته است.  البته بیشتر مصرف صفحه کابینت کورین  بیشتر برای بیمارستان ها است و شاید کمتر کسی نسبت به آن اطلاعات کافی را داشته باشد.

قیمت خرید صفحه کابینت کورین به طور معمول بر اساس دانه بندی آن مشخص می گردد. به طور کلی هرچه دانه بندی کورین و سنگ مورد نظر افزایش یابد قیمت خرید آن نیز افزایش می یابد. ابعاد صفحه کابینت کورین  معمولا ۳۶۶ × ۷۶ سانتی متر است.

از مزایای صفحه کابینت کورین می توان به رنگ ها و الگو های مختلف، نداشتن خلل و فرج های سطحی، مقاومت در برابر تغییر رنگ، تعمیر در بعضی موارد آسیب دیدگی، سفارش در ابعاد و اندازه های مختلف اشاره کرد.

خط تولید بهترین صفحه کورین

صفحه کابینت های تولید شده از کورین، به دلیل داشتن کیفیت عالی آمار خرید و فروش بسیار زیادی در کشور دارند. در حال حاضر خط تولید بهترین صفحه کابینت کورین در کارخانه های متعددی راه اندازی شده و محصولات بسیار زیادی را تولید می کنند. خط تولید دیگری نیز در داخل کشور با نام و برندهای مختلف اقدام به تولید بهترین صفحه کابینت کورین می کند.

کیفیت خط تولید بهترین صفحه کابینت کورین در چند سال اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است و کارخانه های تولیدی با به روز و پیشرفته کردن خط تولید سعی در ساخت و عرضه صفحه کابینت کورین با کیفیت را دارند. افزایش تعداد کارخانه های داخلی باهاش شده که که خط تولید صفحه کابینت نیز در رقابت با یکدیگر محصول با کیفیت تولید کنند. به همین دلیل در حال حاضر برندهای مختلف خط تولید صفحه کابینت کورین در داخل کشور وجود دارد.

صفحه کابینت کورین تولید شده در بهترین خط تولید های کشور در حال حاضر در مراکز پخش و فروش مختلف عرضه می شوند. برای تهیه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب سفارشات خود را از طریق پایگاه های اینترنتی مراکز فروش ثبت نمایید. همچنین شماره های تماس مرکز فروش این محصول نیز بر روی سایت قرار داده شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن