صفحه کابینت کورین

خرید سنگ صفحه کابینت کورین

سنگ صفحه کابینت کورین

کورین نام اولین برند صفحات سالیس سرفیس است. در واقع نام اصلی صفحه کابینت کورین، سالید سرفیس است که شامل ترکیبی از آلومینایی تری هیدرات، رزین های اکریلیک، اپوکسی، پلی استر و رنگدانه است. سنگ مصنوعی یا طرح سنگ کورین، صفحات صد در صد اکریلیکی هستند که شامل مشخصه های متعددی می شوند. از جمله مهمترین آنها طیف وسیعی از رنگ کورین است که می تواند در اجرای این صفحات در مکان ها و پروژه های مختلف می تواند بسیار پر کارآمد باشد.

همچنین فرم پذیزی صفحه کابینت کورین و طرح سنگ باعث شده که در پروژه های قوس دار از متریال کورین و طرح سنگ بیشتر استفاده شود. در صورتی که سنگ کورین و طرح سنگ شکسته یا خراشیده شوند، در اغلب موارد می توان توسط افراد مجرب مورد تعمیر قرار داد و یا با خرید صفحه کابینت کورین و طرح های جایگزین سنگ های خرد شده شوند.

در حال حاضر بازار خرید سنگ صفحه کابینت کورین و سنگ بیشتر توسط محیط های تجاری و صنعتی در حال گردش است، زیرا به دلیل نو و تازه بودن این محصول، تبلیغات کافی برای خرید سنگ صفحه کابینت کورین و سنگ صورت نگرفته است.  البته بیشتر مصرف سنگ صفحه کابینت کورین  بیشتر برای بیمارستان ها است و شاید کمتر کسی نسبت به آن اطلاعات کافی را داشته باشد.

قیمت خرید سنگ صفحه کابینت کورین به طور معمول بر اساس دانه بندی آن مشخص می گردد. به طور کلی هرچه دانه بندی کورین و سنگ مورد ث افزایش یابد قیمت خرید آن نیز افزایش می یابد. ابعاد سنگ صفحه کابینت کورین  معمولا ۳۶۶ × ۷۶ سانتی متر است.

صفحه کورین بهتر است یا پی وی سی

برای ساخت سنگ مصنوعی برای صفحه کابینت، سنگ های طبیعی را با مواد افزودنی مختلفی ترکیب می کنند. به این ترتیب سنگ جدیدی شکل می گیرد که نسبت به سنگ اولیه وزن کمتری دارد. به همین دلیل نصبش سریع تر و ساده تر انجام می شود. به طور کلی سنگ های مصنوعی سالید سورفیس مختلف از جمله کورین از ترکیب سیمان، رس، خاک سبک و آگرگات های حاصل از سنگ های ضایعاتی ساخته می شوند. به طور کلی تولید سنگ مصنوعی صفحه کابینت را می توان در یه مرحله بیان کرد:

  • ساخت بلوک، برش بلوک در ابعاد اسلب، پرداخت اسلب (انجام عملیات کالیبره،
  • پولیش، ابزارکاری).

در بازار سنگ مصنوعی صفحه کابینت کورین، سنگ مصنوعی بر اساس دانه بندی قیمت گذاری می شود و سنگ های مصنوعی دانه درشت معمولاً قیمت بالاتری دارند. صفحه کورین، بر اساس کارخانه تولیدی، ضخامت سنگ صفحه کابینت، ابعاد و طرح و رنگ متفاوت است. همان طور که گفته شد سنگ های مصنوعی بیشتر برای صفحه کابینت های گران قیمت کاربرد دارند، و جزو بهترین گزینه های مناسب برای صفحه کابینت هستند. در کنار صفحه کورین صفحه پی وی سی ‌نیز وجود دارد که از نظر ویژگی و مزایا چیزی از صفحه کورین کم ندارد و برای برخی از مشتریان متس بهتر است.

صفحه تاپس پی وی سی

صفحه پی وی سی نوعی پلیمر مخصوص است که در سال های اخیر در تولید محصولات مختلف در صنایع گوناگون به کار برده می شود. مهمترین ویژگی صفحه پی وی سی داشتن مقاومت و عایق بودن در برابر نفوذ رطوبت است. به عبارت ساده تر صفحه پی وی کاملا ضد آب است.

علاوه بر این نیز در برابر حرارت نیز دارای مقاومت بالایی هستند.  این دو ویژگی مهمترین گزینه های بهترین صفحه پی وی سی یا ضد آب است.

اگر بخواهیم تفاوت صفحه کورین و پی وی سی را در چند بگوییم، بدین ترتیب است که ساختار تشکیل دهنده این دو نوع صفحه متفاوت است، صفحه کوری از ترکیب سنگ طبیعی با مواد اولیه خاص یه به عبارتی سنگ مهندسی شده است شده که تحت فشار و گرما به هم فشرده شده است ولی پی وی سی از ۹۰ درصد کربنات تشکیل شده و جز باقی مانده از افزودنی های پی وی است. هم چنین به دلیل تفاوت چگالی صفحه کورین و پی وی سی، وزن صفحه پی وی سی سبک تر است. اینکه صفحه کورین بهتر است یا صفحه پی وی سی کاملا بسته به سلیقه و نظر مستقیم مشتری دارد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن