صفحه کابینت سفید

مدل صفحه کابینت سفید خالدار

صفحه کابینت سفید

مدل صفحه کابینت سفید خالدار تقریبا شبیه به نمونه صفحه کابینت سامان یولو است. این محصول در بازار جزو پر فروش ترین ها است.

مدل های مختلف و متفاوتی از صفحه کابینت در بازار وجود دارند. هر کدام ا زاین محصولات با قیمت خاصی به فروش می رسند. میزان کیفیت در ساخت و موغوبیت مواد اولیه قیمت نهایی محصولات را تعیین می کند.مدل صفحه کابینت خالدار یکی از نمونه هایی است که میزان استفاده بسیار زیادی دارد. صفحه های سفید خالدار خود دارای انواع مختلفی هستند. یرخی از خریداران ممکن است انواع صفحات شنی که دارای طرح هایی به شکل نقطه های ریز هستند نیز به عنوان صفحات خالدار بشناسند. مدل هایی مانند اسپارک، شنی، سامان یولو همگی شبیه به نوع خالدار می باشند. اما در اصل این نوع از محصولات به رنگ سفید بوده و دارای نقطه های ریزی از رنگ مشکی بر روی صفحه هستند. ممکن است برخی از طرح های این محصول به جای ترکیب با رنگ مشکی با استفاده از نقطه های روشن تر نیز تولید شده باشند.

صفحه کابینت سفید

این مدل از صفحه کابینت ها ممکن است با روکش های مات یا براق ساخته شوند. ابعاد استاندارد ۵ و ۳ سانتی متری این محصولات در بازار با طرح سفید خالدار وجود دارد. برخی از تولید کننده ها محصولاتی را با اندازه های ۶ و ۷ سانتی متری به تولید می رسانند. در میان صفحات ساخته شده در این مرکز نیز در مدل کرم یا سفید خالدار موجود هستند. این صفحات را می توان با انواع طرح های ام دی اف به کار برد. همچنین به دلیل رنگ مناسبی که دارند قابلیت استفاده در انواع کابینت ها با طرح هایی مانند مدرن، کلاسیک، ساده و غیره وجود دارد. البته این طرح علاوه بر رنگ های روشن با تناژ تیره تر مانند مشکی نیز تولید می شوند.

برای مشاهده انواع مدل های مشکی، کرم و سفید خالدار با طرح های متنوع می توانید از بخش گالری رنگ بندی مراجعه فرمایید. در این بخش عکس هایی از محصولات و صفحه کابینت های برند برین چوب در قالب یک کاتالوگ اینترنتی آماده شده است. تولید کننده این محصولات کارخانه برین چوب اردبیل می باشد. برای خرید این محصولات در انواع مدل های کرم، مشکی و سفید خالدار یا سایر طرح ها و مدل های بازار می توانید با بخش فروش دفتر مرکزی پخش صفحه کابینت های این برند تماس بگیرید. شماره های تماس و راه های ارتباطی با این مرکز در سایت اعلام شده است. مشاوران فروش این بخش اطلاعات کافی را در خصوص قیمت محصولات و شرایط معاملات در اختیار شما قرار خواهد داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن