صفحه کابینت

شرکت تکسان صفحه کابینت

شرکت تکسان صفحه کابینت

شرکت تکسان به عنوان یکی از متخصصین حوزه صنعت چوب کشورخدمات نوین و ارزنده‌ای را در مسیر تولید انواع صفحه کابینت و سایر فرآورده های چوبی ارائه نماید و همواره به اصول و قوانین تولید محصولات استاندارد پایبند باشد. شرکت تکسان مفتخر است که با داشتن کارکنان و متخصصان مجرب و کاردان و بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا صفحه کابینت و سایر محصولات را با طرح های متنوع و گوناگون ارائه داده و همواره در جهت بهبود کیفیت محصولات گام بردارد. با حمایت مصرف کنندگان، شرکت تکسان متعهد می شود محصولات با کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی را ارائه نماید.

صفحه کابینت شرکت تکسان نیز مانند سایر برندهای معتبر، از بهترین مواد اولیه، در مجهزترین کارخانه تولید شده و در بهترین حالت و کیفیت برای فروش در بازار توزیع می شود. صفحه کابینت شرکت از لحاظ تنوع و طرح به چندین نوع صفحه کابینت ام دی اف، صفحه کابینت کورین، صفحه کابینت طرح سنگ، صفحه کابینت کوارتز و غیره تقسیم بندی می شود.

از نظر ابعاد و عرض نیز بر اساس استانداردهای تولید، ۶۰ سانتی متر و بیشتر و با ضخامت ۳، ۵ سانتی متر تولید می شود. صفحه کابینت تکسان از جمله پرفروش ترین محصولات این شرکت است که با استقبال خوبی از سمت مشتریان روبرو شده است. اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه صفحه کابینت را دارید، حتما از محصولات شرکت تکسان دیدن فرمایید.

کارخانه تولیدی بهترین صفحه تاپس

صفحه تاپس یا به عبارتی صفحاتی گفته می شود که از آنها می توان برای میز کار در پیشخوان ها، بخش اوپن یا جزیره کابینت آشپزخانه ها یا میزهای غذا خوری مورد استفاده قرار داد. مواد خام اولیه که صفحه تاپس از آن تولید می شود باید چند مشخصه مهم را داشته باشد تا برای استفاده در محیط هایی مانند آشپزخانه مفید باشد. تغییر رنگ ندهد و لکه ناپذیری، یا امکان نفوذ مواد شیمیایی ممکن است که این صفحه تاپس برای استفاده در آشپزخانه یا میز کار مناسب نباشد. ضد آب بودن و مقاومت در برابر حرارت بالا از مشخصات های دیگری است که باید صفحه تاپس داشته باشد.

یکی از بهترین و پر مصرف نرین صفحه تاپس در داخل کشور در کارخانه تولیدی تکسان تولید می شود که منطبق با استانداردهای جهانی است که هر کدام از این صفحه تاپس دارای ویژگی و مشخصات فنی و قیمت های متفاوتی هستند.  البته یکی از بهترین و پرفروش ترین صفحه تاپس در کشور در کارخانه تولیدی بهترین صفحه تاپس ساخته شده است.

کارخانه تولیدی بهترین صفحه تاپس به دلیل مجهز بودن به ماشین آلات پیشرفته و روز دنیا همواره تلاش کرده تا بهترین صفحه تاپس را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. در دنیای مدرن امروز صفحه تاپس از ضروریات آشپزخانه است. پس انتخاب بهترین صفحه تاپس می تواند صفحه تاپس تولیدی کارخانه تکسان باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن