صفحه کابینت

صفحه کابینت پلی وود ارزان

صفحه کابینت پلی وود ارزان

پلی وود یک ماده ورقه ای تولید شده از لایه های نازک یا لایه های روکش چوب است که همراه دانه های چوب مجاور خود تا ۹۰ درجه به یکدیگر چسب کاری شده اند. در واقع پلی وود یک چوب مهندسی شده از خانواده تخته های تولیدی شامل فیبر با چگالی متوسط یعنی ام دی اف و نئوپان است.

اگر می خواهید یک صفحه کابینت ارزان اما تمیز و پر دوام داشته باشید، صفحه کابینت پلی وود بهترین گزینه برای شما است. کامپوزیت های چوبی پلاستیکی که امروزه به عنوان پلی وود شناخته می شود، کامپوزیت هابی هستند که از ترکیب موادی همچون الیاف طبیعی، پلاستیک و ترمو پلاستیک ها و نوعی آرد مخصوص ساخته می شوند.

خرید صفحه کابینت

خیلی از مردم استفاده از صفحه کابینت پلی وود به عنوان یک متریال مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه می دانند. باید توجه داشت که صفحه کابینت پلی وود به دلیل دوام بالا و زیبایی ظاهری مزیت های زیادی دارد، از طرفی جایگزین کردن این متریال به عنوان صفحه کابینت به جای چوب و سنگ مصنوعی، ایده آل و از نظر اقتصادی ارزان و مقرون به صرفه است و در زیبایی طراحی صفحه کابینت آشپزخانه موثر است.

صفحه کابینت پلی وود به دلیل ارزان بودن برای ساخت کابینت ها هم مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه کابینت پلی وود ارزان در ضخامت های مختلف تولید می شود که معروفترین ضخامت آن ۴/۳ و ۲/۱ اینچی است. صفحه کابینت پلی وود را هم می توان روکش کرد و هم رنگ کرد و در رنگ های متعدد مورد استفاده قرار داد. این صفحه کابینت ها سختی و مقاومت خوبی دارند اما تراکم بالاتری نسبت به چوب و پلاستیک از خود نشان می دهند. اگر چنانچه قصد خرید صفحه کابینت دارید، یکی از بهترین گزینه ها برای شما صفحه کابینت پلی وود ارزان است.

بهترین صفحه تاپس ضد آب

از جمله مزایای صفحه تاپس علاوه بر زیبایی ظاهری، تنوع رنگ، می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. صفحه تاپس ضد آب در واقع صفحه ای است که میزان نفوذ پذیری رطوبت و آب به آن بسیار کم یا حتی صفر است. یکی از بهترین صفحه تاپس ضد آب تولید شده در کشور، صفحه تاپس پلی وود است که این صفحه تاپس به دلیل تراکم بالا و فشردگی مواد به یکدیگر، ۱۰۰ ٪ ضد آب و عایق رطوبتی است، همچنین عایق کامل حرارتی است و در برابر انواع اشعه از مقاومت بالایی برخوردار است.

از دیگر مزایای بهترین صفحه تاپس ضد آب آنتی باکتریال بودن و مقاوم در برابر جذب و نفوذ انواع میکروب و باکتری، مقاوم در برابر هر نوع اسید، مایعات و چربی است. این صفحه تاپس ها بدون هیچ گونه انبساط و انقباض در هر شرایط آب و هوایی مقاومت می کنند. بهترین صفحه تاپس ضد آب که حداقل دارای ۳۰ سال عمر مفید است که بدون هیچ گونه تغییر شکلی و یا کاهش مقاومت دوام دارند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن