صفحه کابینت

شرکت های تولید کننده صفحه کابینت

شرکت های تولید کننده صفحه کابینت

در کشور ابران، چند ده تولید کننده فرآورده های چوبی مشغول به تولید است که تولید صفحه کابینت یکی از این، فعالیت های تولید کننده ها است. در این مقاله سعی بر این است تا چند تعداد از این شرکت های تولید کننده صفحه کابینت را به اختصار، شما را با محصولات و ویژگی صفحه کابینت های تولید شده توسط این شرکت های تولید کننده آشنا کنیم.

صفحه کابینت پرشین

مجموعه کالای چوب پرشین در زمینه صنایع چوب و فعالیت های مرتبط با این حوزه در سال ۱۳۸۲ اقدام به فعالیت در زمینه پخش تخصصی صفحه کابینت نموده است و امروزه سهم عمده ای از فروش این محصول در بازار را با ارائه صفحه کابینت متنوع به خود اختصاص داده است.

شرکت صفحه کابینت پرشین با استفاده از مدیران متخصص و آشنا به دانش روز بازار و رقابت و سهولت ارتباط با مشتریان و آشنایی کامل از صنعت چوب کشورتوانسته تحولات بزرگی در صنعت فروش صفحه کابینت پرشین ایجاد کند. فروش و عرضه صفحه کابینت با تنوع رنگ بالا و ابعاد مختلف تنهایی یکی از فعالیت های شرکت پرشین بوده است که با استقبال مشتریان روبرو شده است.

صفحه کابینت تولید شرکت پرشین در حال حاضر جزو بهترین محصولات و با تنوع رنگ و طرح هستند که نمونه‌های بسیار زیادی توسط شرکت پرشین تولید شده و به بازار عرضه می شود. در واقع شرکت پرشین یکی از موفق ترین تولید کننده انواع صفحه کابینت در کشور شناخته شده است.

صفحه کابینت افراش

شرکت افراش از سال ۱۳۷۷ به عنوان یک شرکت بازرگانی شروع به فعالیت کرد و اکنون تولید کننده و وارد کننده محصولات متنوع چوبی با ۱۳۰ نفر پرسنل، ۳ کارخانه، ۵ خط تولید، ۳ فروشگاه و ۲ دفتر است. شرکت افراش جزو اولین مراکز تولیدی کشور است. این شرکت با تولید صفحه کابینت ۳ و ۵ سانتی متری در بازار فعالیت دارد. صفحه کابینت شرکت افراش در سه ضخامت متفاوت ۳۲، ۴۸ و ۶۴ میل تولید می شود.

صفحه کابینت شرکت افراش تماما از ام دی اف درجه یک مالزییا ام دی اف درجه یک تایلندی تولید می گردد. روکش کلی صفحه کابینت شرکت افراش متعلق به شرکت گنتاش ترکیه بود و ام دی اف مصرفی نیز از واناچای تهیه می شود. کارخانه افراش یکی از قدیمی ترین تولید صفحه، و ساخت این محصول در ایران است.

علاوه بر این شرکت های تولید کننده، چندین شرکت معتبر از جمله شرکت بنیس فرم، شرکت تکسان، شرکت گنتاش ترکیه، یونیک فرم و اورمان چوب برکت مشغول فعالیت هستند.

خرید مستقیم محصولات کارخانه های ایرانی

صنعت امروز به گونه ای است که زمانی که محصولی در کارخانه ایرانی تولید می شود تا زمانی که به دست مشتری و مصرف کنندگان برسد، شاید مسیر طولانی را طی کند، و یا نکنند. ولی همیشه اختلاف قیمت در خرید مستقیم از محل تولید با خرید در بازار وجود دارد. همه ما خواهان خرید مستقیم انواع محصولات کارخانه های ایرانی هستیم تا سود حاصل از این خرید و فروش یه دست صاحب اصلی آن، یعنی تولید کننده و کارکنان یک مجموعه تولیدی ایرانی برسد. برای اینکه یک خرید مستقیم از محصولات کارخانه های ایرانی انجام بدهیم باید عاملین و دلالان را شناسایی کرده و فقط از نمایندگی رسمی هر محصولی خرید خود را انجام دهیم.

محصولات تولید کارخانه های ایرانی به محلی جهت عرضه و پخش مستقیم دارند. این محل می تواند یک مغازه کوچک باشد و یا یک فروشگاه بزرگ باشد. اما برخی محصولات جهت مقایسه بهتر نیاز به بازار دارند تا محصولات از نزدیک مشاهده و مقایسه شوند. به خصوص در فرآورده های چوبی که کیفیت حرف اول را می زند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن