صفحه کابینت

صفحه مخصوص کابینت ممبران آشپزخانه

صفحه کابینت ممبران

صفحه مخصوص کابینت ممبران آشپزخانه از نوع کورین یا اپوکسی است که در رونق بالایی قرار دارد. جهت خرید این مدلها وارد بازار آنلاین شوید.

از جدیدترین مدل های طراحی آشپزخانه در بخش طراحی های به روز می توان به کابینت های ممبران اشاره کرد. این طرح در حقیقت نوع جدید مدل های کلاسیک است که از چوب طبیعی تولید می شد. در ساخت این مدل به جای چوب طبیعی از ام دی اف ها استفاده می شود. برای صفحه میزکار این کابینت ها نیز انواع صفحات مخصوص به کار برده می شود. تفاوت این صفحات با صفحه های دیگر مدل ها ممکن است در طرح یا جنس باشد. برای استفاده با مدل ممبران آشپزخانه ممکن است از انواع صفحات کوارتز، ترمو وود، جنس نسوز کورین و یا نمونه های ساخته شده از ام دی اف های خام استفاده شود. معمولا طرح های مخصوص این نوع از کابینت را از بین نمونه هایی با رنگ مشابه بدنه کار انتخاب می کنند.

صفحه کابینت ممبران

صفحه های مخصوص کابینت های ممبران آشپزخانه در چندین کارخانه و تولیدی بزرگ داخل و خارج از کشور تولید می شوند. نوع کورین این محصولات جزو نمونه هایی است که مراکز تولیدی زیادی در داخل کشور در زمینه ساخت آن ها فعالیت ندارند. بیشتر این محصولات توسط کارخانه های خارجی تولید شده و وارد کشور می شوند. به همین دلیل قیمت فروش این محصولات نسبت به سایر محصولات بالا تر است. البته در میان محصولات ایرانی نیز صفحه کابینت وکیوم یا ممبران آشپزخانه وجود دارد. برخی از مراکز ایرانی صفحات مخصوصی با طرح های کورین یا کوارتز را برای استفاده در طرح های ممبران تولید می کنند. تمامی این صفحات از جنس های مختلف با طرح های متفاوت در این نوع از کابینت ها استفاده می شوند.

شرکت برین چوب از تولید کنندگان بزرگ انواع صفحه های تاپس و میز کار در کشور می باشد. این کارخانه بزرگ محصولات خود را با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود و از بین نمونه های ایرانی و خارجی مرغوب به تولید می رساند. صفحه های مخصوص کابینت های ممبران آشپزخانه و سایر طرح ها را می توان در کاتالوگ های محصولات این برند مشاهده کرد. بخش گالری رنگ بندی این سایت شامل انواع طرح های محصولات مارک ایرانی برین چوب می باشد. برای خرید انواع صفحات مخصوص ممبران آشپزخانه و یا سایر مدل ها می توانید با دفتر فروش مرکزی محصولات برین چوب تماس بگیرید. شماره های تماس این بخش در همین سایت اعلام شده است. مشاوران فروش این شرکت همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره قیمت و شرایط فروش می باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن